וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני ריינה מאמינים ששרון מימר יחתום בימים הקרובים על חוזה חדש

10.5.2024 / 10:12

רוב הפרטים על חוזהו החדש של המאמן המוערך כבר נסגרו. מימר יזכה לשדרוג כספי, אחרי עונה נפלאה בה הוליך את המועדון לפלייאוף העליון

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי בני ריינה נוצחה אמש (חמישי) 2:1 בידי הפועל באר שבע ואיבדה סיכוי להגיע למקום הרביעי בטבלה - מטרה שסומנה לאחר ההעפלה לפלייאוף העליון. ריינה הגיעה אמש לטרנר עם סגל חסר וללא שני שחקני מפתח חשובים - מוחמד אוסמן ובמיוחד פרדי וארגס - שריצו עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים.

הסיפור המרכזי בריינה הוא כמובן הארכת חוזהו של המאמן שרון מימר, כאשר במועדון מאמינים שכבר בימים הקרובים ייסגרו הפרטים הקטנים שעוד נותרו פתוחים ומימר יחתום באופן רשמי. עבור ריינה וגם עבור מימר עצמו זה יהיה תהליך טבעי של המשכיות, אחרי שנתיים מוצלחות מאוד של שני הצדדים יחד. בעונה שעברה קיבל מימר קרדיט בלתי נגמר ולמרות שרשרת הפסדים ומשחקים ללא ניצחון, נשאר בתפקידו והשאיר את ריינה בעונת הבכורה שלה בליגת העל.

הקפיצה המשמעותית התרחשה כמובן העונה, עם ההעפלה לפלייאוף העליון, יחד עם תוצאות מצוינות מול הגדולות לצד כדורגל יפה והתקפי במרבית המשחקים. מימר מוערך מאוד על ידי הבעלים סעיד בסול ובין השניים נרקמה מערכת יחסים מיוחדת וקרובה, כאשר השניים מתייעצים לא מעט בכל הנוגע לניהול המקצועי של המועדון.

ההודעה טרם המשחק אמש

מרבית הפרטים של החוזה החדש כבר נסגרו ומימר שיקבל שדרוג כספי בחוזהו החדש. הוא צפוי לחתום רשמית ולהוביל את בני ריינה שנה שלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully