וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קניקובסקי: "מי שמדבר, יכול להמשיך. הכל תלוי עדיין בנו"

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 10:26

שחקן מכבי תל אביב דיבר על הביקורות נגד קבוצתו לפני משחק העונה מול מכבי חיפה ("עשינו משהו מדהים העונה"), ויודע: "נצטרך לעבור את 20 הדקות הראשונות כדי להרגיע, כי יהיה טירוף בסמי עופר. צריך להמשיך לעשות בדיוק את מה שעשינו כל העונה"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול בני סכנין בפלייאוף העליון/ספורט1

עוד לפני המשחק הגדול מחר (שבת, 20:30) בו יצטרך להתעלות, כדי שמכבי תל אביב תחזור עם תוצאה טובה מחיפה, גבי קניקובסקי דיבר על השיר "עטלף עיוור" שהקליט מגן הקבוצה, אבישי כהן, לזכרו של שאולי גרינגליק, חברו הטוב של קניקובסקי, בשיתוף עם אחות של גרינגליק. השיר בהפקה של פיטר רוט יצא השבוע בין יום השואה ליום הזיכרון: "יום הזיכרון הזה יהיה הכי קשה לכולנו. איבדתי שני חברים מאוד קרובים. לא יודע איך ממשיכים, אבל יש משחק בשבת ונתעסק ביום הזיכרון ונבכה, נהיה עצובים כמו כל המדינה, אבל בשבת יש משחק חשוב מאוד. את האמת ששמעתי את השיר לפני שהוציאו אותו, מרגש מאוד לשמוע אותו כל פעם".

קניקובסקי הוסיף: "יש לשאולי הרבה שירים, אני לא כל כך מצליח לשמוע אותם כי בכל פעם שזה קורה אני בוכה ומתכנס בתוך עצמי. זה המצב במדינה, זה עצוב מאוד שיש עוד חטופים ושאנחנו במצב הזה. אני לא יודע איך אנחנו מצליחים לקום כל יום בבוקר ולהמשיך את החיים, אבל צריך לזכור שיש מצב לא פשוט".

קניקובסקי שיחק במחצית השנייה במפגש האחרון נגד מכבי חיפה בבלומפילד כקשר אחורי אחרי שיוריס ואן אובריים נפצע. אלה לא היו 45 דקות טובות שלו בתפקיד הזה ומכבי חיפה השוותה. "במחצית הראשונה היינו מאוד טובים במשחק האחרון ובמחצית השנייה היה לי משחק פחות טוב", סיפר. "כבר שיחקתי בעבר בתפקיד הזה, אבל דווקא במשחק הזה הייתי פחות טוב. אני לא חושב שעמדה כזאת או אחרת תהיה קריטית למשחק הזה, אלא קבוצה שלמה שצריכה לבוא ולהיות במיטבה ואני מאמין שנעשה את זה".

פתיחת המשחק קריטית בסמי עופר.

"פתיחת המשחק באמת חשובה. מכבי חיפה פותחת חזק משחקים. במשחקים כאלה צריך לעבור את 20 הדקות הראשונות כדי להרגיע קצת את המשחק כי יהיה שם באמת טירוף בסמי עופר. הם צריכים לנצח, אנחנו עם כל העניין הזה וכל הטירוף צריכים להישאר רגועים ולעשות את העבודה".

לא נותנים לכם סיכוי מחר.

"כל מי שמדבר כל השנה על מכבי תל אביב יכול להמשיך לדבר. אנחנו מקום ראשון ברוב העונה. יודעים מה עלינו לעשות. כשחקן לבוא למשחק הזה זה כיף, זאת פריבלגיה להיות במעמדים האלה. מי שרוצה לדבר יכול לדבר. אני לא מתעסק ולא קורא מה אוהדים שלנו כותבים, מה שאוהדים שלהם כותבים, מה שאתם כותבים, וכל מי שפה לא מתעסק בזה. הצלחנו לעשות משהו מדהים העונה וצריכים להמשיך ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי. מאור אלקסלסי
קניקובסקי/מאור אלקסלסי

האליפות עלולה לברוח.

"הדברים תלויים במכבי תל אביב. אנחנו ב-5 הפרש. צריך להמשיך לעשות בדיוק מה שעשינו כל העונה, זה לא צריך להשתנות עכשיו, במיוחד עכשיו, ארבעה משחקים לסוף. יש לנו צוות שיודע מה צריך לעשות, ומה אנחנו כשחקנים יודעים לעשות במעמדים האלה. אני באמת לא מתעסק במה חיפה צריכים לעשות. אני יודע שמכבי תל אביב באה לנצח בכל מגרש, גם אם זה סמי עופר וזה מה שאנחנו רוצים, לבוא לנצח. זו המנטליות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully