וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' הודה: "זה אחד המשחקים הכי קשים שאי פעם שיחקתי"

כוכב דאלאס קיבל סיוע גדול מחבריו ב-110:119 החשוב על OKC, אהב את שריקות הבוז מהקהל והובך מקולות הסקס שנשמעו בחדר מסיבת העיתונאים

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

דאלאס חזרה לחיים בסדרת חצי גמר המערב מול אוקלהומה סיטי הלילה (בין חמישי לשישי). לאחר התבוסה במשחק הראשון, המאבס רשמו 110:119, גנבו את יתרון הביתיות והוכיחו פעם נוספת שכשלוקה דונצ'יץ' מקבל סיוע, קשה מאוד לעצור אותם.

הסלובני סיים עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים - מספרים סטנדרטיים למדי מצידו, ובעוד קיירי אירווינג סבל מערב קליעה רע (9 נקודות, 2 מ-8 מהשדה), הרכז תרם גם 11 אסיסטים, 2 חטיפות ו-2 חסימות, ושוב הציג הגנה נהדרת. האקס פקטור פי ג'יי וושינגטון הבריק עם 29 נקודות (7 מ-11 ל-3) ו-9 ריבאונדים, וגם טים הארדוויי ג'וניור (17 נקודות), דניאל גאפורד (13 נקודות) וג'וש גרין (11 נקודות) קלעו בדו-ספרתי. לשם השוואה, מנגד היו שלושה כאלה בלבד (שיי גילג'ס אלכסנדר עם 33, ג'יילן וויליאמס עם 20, צ'ט הולמגרן עם 11).

דונצ'ץ', שרחוק מכשירות מלאה, זכר לפגיעה בברכו הימנית, דימם במהלך המשחק מברכו השמאלית והודה: "זה כנראה היה אחד המשחקים הכי קשים שאי פעם שיחקתי. אני נלחם ומנסה לעזור לקבוצה שלי לנצח. קיירי מדהים בשני צידי המגרש, הוא עוזר לכולם. זה מדהים שהוא איתנו ושאנחנו יכולים ללמוד ממנו".

על שריקות הבוז התכופות ששמע מאוהדי הת'אנדר אמר: "זה נהדר עבורי, אני מת על זה. יש ל-OKC שחקנים נהדרים, כימיה נהדרת, קבוצה נהדרת. יהיה לנו קשה, אבל זה חשוב מאוד שניצחנו".

והיה גם רגע הזוי - עם פתיחת מסיבת העיתונאים נשמעו קולות של קיום יחסי מין, ככל הנראה מהטלפון הסלולרי של אחד מאנשי התקשורת. לוקה דונצ'יץ' נראה המום, גיחך ואמר: "אני מקווה שזה לא בלייב!"

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

"יש פה יריבה טובה מאוד ששיחקה מצוין", הודה המאמן המפסיד מארק דייגנולט. "ניסינו לחזור לעניינים, מאמץ לא היה חסר - אבל יש מקום לשיפור בהוצאה לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully