וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון טוענת לציפיות לא הגיוניות: "לא ננצח כל משחק ב-25 הפרש"

ג'ייסון טייטום לא אהב את הביקורות אחרי התבוסה לקליבלנד: "העולם חושב שאנחנו לא אמורים להפסיד". בראון: "זה לא מתקבל על הדעת"

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

בסיבוב הראשון של הפלייאוף בוסטון לא ממש נבחנה - מיאמי החבולה אמנם הפתיעה אותה במשחק מספר 2, אך הסלטיקס שייטו ביתר הסדרה. אלא שהלילה (בין חמישי לשישי) שוב הונפו דגלים אדומים אצל הקבוצה שסיימה את העונה עם המאזן הטוב בליגה, ונחשבת לאחת משתי הפייבוריטיות ללכת עד הסוף.

הסלטיקס חטפו 118:94 מקליבלנד, איבדו את יתרון הביתיות והוכיחו, שלא בפעם הראשונה העונה, שהם חיים ומתים על הזריקות מחוץ לקשת - הלילה זה נגמר עם 8 מ-35 בלבד (22.9 אחוז), וככה קשה מאוד לנצח בפלייאוף - בטח ללא משחק פנים והיעדרותו של קריסטאפס פורזינגיס הפצוע.

חלקים גדולים מהקהל נטשו חמש דקות לסיום, ולמעשה, יתרון הביתיות של בוסטון הוא כבר לא ממש יתרון - כאמור, גם בסיבוב הראשון הסלטיקס הפסידו למיאמי באולם הביתי, וב-30 משחקי הפלייאוף האחרונים ב-TD גארדן הם עומדים על 15:15 מפתיע למדי.

"העולם חושב שאנחנו אף פעם לא אמורים להפסיד, שאנחנו אמורים לנצח כל משחק ב-25 הפרש", אמר ג'ייסון טייטום. "זה לא יקרה ככה כל הזמן, ואנחנו לא מצפים שזה יהיה קל. זו הולכת להיות סדרה מלהיבה, אבל הפסדנו העונה 16 משחקים בלבד, אני רוצה לחשוב שאנחנו יודעים די טוב להגיב". אל הורפורד הוסיף: "ציפינו שקליבלנד תהיה טובה יותר וזה מה שקרה. הם הגיבו ואנחנו לא".

"זה פשוט היה משחק רע", אמר ג'יילן בראון, שנעצר על 19 נקודות ורשם את מדד הפלוס-מינוס הגרוע ביותר על הפרקט (-29). "מן הסתם לא קלענו כמו שצריך, אבל גם בהגנה זו היתה הופעה בלתי מתקבלת על הדעת, זה הדבר הכי מכעיס".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
שחקני בוסטון סלטיקס. רויטרס
דגלים אדומים בבוסטון/רויטרס

מנגד, אחרי התבוסה ב-25 הפרש במשחק הראשון, הקאבס נראו פשוט מצוין, דונובן מיטשל קיבל סיוע גדול מכל חבריו והסביר בסיום: "בהתחלה לא ניסיתי לזרוק הרבה, רק לערב את החברים שלי לקבוצה. במחצית השנייה יותר קלעתי, אעשה מה שצריך כדי לעזור. ידעתי שבשלב מסוים מן הסתם אתחיל לזרוק. זה רק משחק אחד, עכשיו צריך להגן באולם הביתי שלנו".

"כשאנחנו שומרים היטב והזריקות נכנסות, אנחנו מסוגלים לנצח בכל אולם", הוסיף המאמן ג'יי בי ביקרסטאף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully