וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים מפרגנים לדוברת: "אם נניף, לא יזכרו מה עשינו בחצי גמר"

10.5.2024 / 8:00

אחרי הניצחון הקשה על הפועל באר שבע בבירה כבר שוכחים מהנפילה ברבע הרביעי ומעודדים מהשיפור של הרכז: "צריך למצוא את הנוסחא שיהיה על המגרש במאני טיים". טיוס: "ידעתי שרוצה לסיים את הקריירה בישראל"

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

הפועל ירושלים העפילה אמש (חמישי) בפעם ה-16 בתולדותיה לגמר גביע המדינה אחרי ניצחון 69:74 על הפועל באר שבע בחצי הגמר בהיכל מנורה. האדומים יגלו היום מי תהיה יריבתם מבין מכבי תל אביב ועירוני קרית אתא בגמר שייערך ביום חמישי הקרוב.

במשך כמעט 35 דקות החבורה של יונתן אלון שייטה לעבר הניצחון. היא הובילה ביתרון מבטיח, למרות שחלק משחקני המפתח שלה היו ביכולת לא מרשימה, ו-6 וחצי דקות לסיום ליוואי רנדולף העלה אותה ליתרון 56:67. בשלב הזה נתקעה ירושלים במשך 5 וחצי דקות ללא נקודות, באר שבע רצה 0:12 והפכה את המשחק, אלא שזריקות עונשין מוצלחות של רנדולף ושלשה גדולה של יובל זוסמן ניצחו לה את המשחק.

קאדין קרינגטון היה האיש של האדומים עם 16 נקודות, כשרנדולף מוסיף 13 באחוזים לא טובים ואלכס טיוס קולע 9 ומוריד 6 ריבאונדים מהספסל. יובל זוסמן סיים עם 8 נקודות ומדד 15. מי שקיבל מחמאות היה נועם דוברת שב-15 וחצי דקות קלע אמנם רק 3 נקודות, אבל הוסיף 7 אסיסטים והוריד 4 ריבאונדים. דוברת, שלא שיחק בדקות ההכרעה כשקבוצתו כמעט ושמטה את המשחק, נמצא עדיין תחת הגבלת דקות, אך בירושלים הודו כי "צריך למצוא את הנוסחא כדי שהוא יהיה על המגרש במאני טיים", במיוחד במשחק כמו אתמול שבו ספידי סמית' מסיים עם 3 נקודות ב-1 מ-9 מהשדה.

שחקן הפועל ירושלים נועם דוברת. ברני ארדוב
זכה למחמאות. דוברת/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים אלכס טיוס. ברני ארדוב
עלה היטב מהספסל. טיוס/ברני ארדוב

למרות הקריסה במאני טיים של המשחק, בירושלים סיפרו אתמול כי "תמיד בחצאי הגמר אנחנו מתקשים. זה לא הפעם הראשונה. בסוף, אף אחד לא זוכר כשאנחנו עולים למשחק הגמר, לא זוכרים מה עשינו בחצי. אם נניף את הגביע בחמישי, אף אחד לא יזכור מה קרה במשחק הזה".

"זה היה משחק קשה, באר שבע קבוצה טובה, עשינו עבודה טובה כדי לשמור על עצמנו בשליטה למרות שהם חזרו בריצה גדולה. שיחקנו די טוב, בעיקר בהגנה, זה עזר לנו להשיג את הניצחון", סיפר אלכס טיוס בסיום המשחק. "זה הרגיש נהדר, לחזור לישראל. תמיד רציתי לסיים את הקריירה שלי כאן. להכיר את החברים לקבוצה ואת המאמן, אני מתרגש ושמח שאני יכול להתחרות על תארים. זה המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully