וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 חודשי מאסר בפועל הוטלו על גלן דייויס בשל פרשת ההונאה

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 22:32

אלוף ה-NBA לשעבר קיבל את עונשו לאחר הפרשה הנרחבת, במסגרתה הגיש חשבוניות פיקטיביות בשווי 132 אלף דולר. 18 חודשי מאסר לביינום

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

שלב העונשים בפרשת ההונאה של 18 שחקני NBA לשעבר הגיע. על גלן דייויס נגזרו הערב (חמישי) 40 חודשי מאסר בפועל, לאחר שהוא ולא מעט מחבריו הואשמו כי ביצעו הונאה בתכנית הרווחה והבריאות של הליגה, שמיועדת לסייע לשחקני עבר, בין היתר על מנת לטפל בפציעות או קשיים נפשיים/מנטאליים שצצים אחרי קריירת המשחק. 18 השחקנים רימו את את המערכת וסחטו ארבעה מיליון דולר.

לפי החשד הרוח החיה מאחורי ההונאה הוא טרנס וויליאמס, ש"ניצח" על התכנית כולה והגה תכנית כדי לרמות את המערכת של ה-NBA. וויליאמס הציע לספק חשבוניות מס פיקטיביות לקבוצה של שחקני עבר בתמורה לתשלומי שוחד. על כן, נגזרו על וויליאמס עשר שנות מאסר, בעוד אלוף ה-NBA לשעבר דייויס - שהגיש חשבוניות בשווי 132 אלף דולר - יבלה בכלא קצת יותר משלוש שנים.

שחקן בוסטון סלטיקס לשעבר גלן דייויס. Elsa, GettyImages
העונש הגיע. דייויס/GettyImages, Elsa

על אקס מכבי תל אביב וויל ביינום הוטל עונש מאסר של 18 חודשים, והוא הצטווה לשלם דמי פיצויים בשווי 182 אלף דולר. שחקנים בולטים נוספים שהואשמו הם אקס נוסף של הצהובים אלן אנדרסון, סבסטיאן טלפייר ושאנון בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully