וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "אם לא האוהדים שלנו, לא יודע איך זה היה נגמר"

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 22:23

מאמן הפועל ירושלים סיכם את הדרמה מול באר שבע: "הצירוף של דוברת לרוטציה משבש את הסדר שלי". אהרוני: "מאוכזב מאוד, אך גאה"

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

הפועל ירושלים היתה על סף קריסה גדולה הערב (חמישי), אך בסופו של דבר ידעה לגרד 69:74 על הפועל באר שבע בדרך לגמר גביע המדינה, בתקווה להניף את התואר זו שנה שנייה ברציפות. האדומים הוליכו ב-13 הפרש בתחילת הרבע האחרון, נועלת טבלת ליגת העל סיפקה קאמבק גדול, אך ברגעי ההכרעה הצליחו הירושלמים לסגור עניין ולהימנע ממבוכה גדולה.

"לא חשבנו שיהיה משחק קל, ככה זה תמיד היה בחצאי גמר שהיינו בהם עד עכשיו", סיכם יונתן אלון. "אם לא האוהדים שלנו, לא יודע איך זה היה נגמר. אני משחק עם השחקנים שאני סומך עליהם, זה קשור לאותו הרגע, לפעמים אני טועה ולפעמים אני צודק, ניצחנו אז יותר צדקנו מאשר טעינו. זה לחץ אבל זה לחץ שאנחנו יודעים להשתמש בו".

המאמן האדום הוסיף וניתח את המשחק: "חובת ההוכחה היא עלינו, אנחנו משחקים מספיק טוב כדי לנצח במשחקים האחרונים, שואפים להגדיל את הדקות הטובות שלנו. הצירוף של נועם דוברת לרוטציה משבש את הסדר שלי בראש. צריך למצוא את המקום שלו, אם הצלחנו להיעזר בו ולנצח אז עשינו טוב".

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. ברני ארדוב
"חובת ההוכחה היא עלינו". אלון/ברני ארדוב

מנגד, המאמן אורן אהרוני סיכם ואמר: "שיחקנו טוב, בחצי השני שמרנו מצוין, הגענו להתקפה אחת כדי לנצח את המשחק, לצערי אנחנו לא עשינו את הסל שהיינו צריכים בפיגור נקודה, יובל (זוסמן) עשה שלשה גדולה. מאכזב מאוד אבל אני גאה בדרך שהופענו פה נגד קבוצה איכותית. גאה בהופעה שלנו".

אהרוני הוסיף: "אחד הסממנים המשמעותיים בהפסדים שלנו זה ההפסדים בדקות האחרונות, הלחץ של מאבקי התחתית משפיע. צריך להודות - באמת הלחץ היה על הפועל ירושלים, היינו יותר משוחררים, זה בא לידי ביטוי ברבע הרביעי. אני מקווה שנצליח לגלות את הבגרות ולסגור משחקים, כי היו לנו ארבעה-חמישה הפסדים בחודשיים האחרונים בשניות האחרונות. לחץ גדול וחוסר בגרות במעמדים האלה, זאת הסיטואציה. אני מקוה שנבנה מסורת ונביא יותר אוהדים. היה ייצוג נכבד, תמיד שואף ליותר. זה מבחן, גם עבורי וגם עבורנו כקבוצה. יש לנו חבר'ה טובים, חבר'ה מאוד מחויבים, צעירים אבל מחויבים מאוד. אני מקווה שניתן להפסד הזה לשקוע ולעשות מאמץ גדול במשחקים שנשארו לנו".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל באר שבע אורן אהרוני. ברני ארדוב
עוד הפסד במשחק צמוד. אהרוני/ברני ארדוב

גרנט שרפילד הוסיף: "זה היה משחק קשוח, כל מי ששיחק אצלנו נתן הכל. הגענו למהלכים האחרונים. עשינו כמה טעויות והם קלעו זריקות בסוף המשחק. יש לנו כמה שחקנים שעוזרים לנו ואנחנו מתחברים בזמן הנכון. המשחק הבא שלנו נגד נס ציונה וניתן שם הכל, אני אופטימי בכניסה לחמשת המשחקים האחרונים של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully