וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "עשינו כמה ניסויים ואני מאוד מרוצה". רוני לוי: "יום פחות טוב"

מאמן בני סכנין ערך רוטציה נרחבת ב-1:2 הדרמטי וחושב כבר על מכבי חיפה: "כל המדינה תסתכל עלינו, נצטרך לשחק בהרכב הכי חזק". מאמן הפועל חיפה: "לא המשחק הרגיל שלנו"

השערים ב-1:2 של בני סכנין על הפועל חיפה/ספורט1

להפועל חיפה ובני סכנין אין יותר מדי על מה לשחק במחזורים שנותרו לסיום העונה, אבל הערב (חמישי) הן סיפקו דרמה בתוספת הזמן בפתיחת המחזור ה-33 בפלייאוף העליון, בסופה האורחת ניצחה 1:2. גיא מלמד השווה מול האקסית בדקה ה-92, אחרי שער של זאהי אחמד בתוספת של המחצית הראשונה, אבל רגע לפני עוד 1:1 של סכנין שעלתה בהרכב משני למדי, היה זה הבלם איתי בן חמו שנגח את שער הניצחון בדקה ה-95 וסידר ניצחון שלישי העונה על הפועל חיפה.

המאמן סלובודן דראפיץ' סיכם: "לא משחק הכי טוב שיש, אבל אני מאוד שמח על שלוש הנקודות. רצינו לראות כמה דברים, את השוער מהנוער, את אחמד כמגן שמאלי. עשינו כמה ניסויים ואני מאוד מרוצה. יש מחלקת נוער טובה, קבוצה שהגיעה לגמר הגביע. שחקנים משם מתאמנים איתנו העונה ורציתי לבדוק חלק, אני מרוצה מהגישה. באנו לפה וניצחנו קבוצה מצוינת כמו הפועל חיפה".

לקראת ההמשך: "יש לנו את מכבי חיפה בעוד 10 ימים, כל המדינה תסתכל ונצטרך לשחק בהרכב הכי חזק. ננוח כמה ימים ונתחיל להתכונן למשחק הזה. חוץ מזה, אנחנו עובדים כדי להכין את הקבוצה לעונה הבאה"

שחקני בני סכנין חוגגים. מאור אלקסלסי
במחזור הבא כבר יעלה ההרכב החזק. שחקני בני סכנין בסיום/מאור אלקסלסי

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה: "לא הייתי מרוצה מרמת המשחק שלנו, היינו ביום פחות טוב. לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, יחד עם זאת ידענו לחזור ולצערי שער דרמטי מנע מאיתנו לא להפסיד. יש גם ימים כאלה פחות טובים, חבל. הרגשתי שאנחנו לא מספיק מסוכנים בחלק הקדמי ולא בועטים מספיק, אז הכנתי שחקני התקפה. היינו קצת יותר חשופים מאחור, אבל תקפנו יותר ולצערי זה לא הספיק. יש מה לשפר ולתקן, כמו כל שבוע. נשתדל לסיים את העונה טוב ככל האפשר. החבר'ה עשו עונה מדהימה ומגיע להם לסיים טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully