וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לקרע בשריר לקיניונס, ברדה: "מקווה שהוא לא סיים את העונה"

9.5.2024 / 21:39

הקיצוני של הפועל באר שבע נפגע בירך האחורי ועשוי להיעדר מגמר הגביע, דווקא כשהוא "התחיל להבין מה אנחנו רוצים". פוקו שוחרר מבית החולים. המאמן מרוצה מהניצחון על בני ריינה: "מחצית ראשונה מהטובות שלנו העונה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

הפועל באר שבע התקרבה הערב (חמישי) להבטחת המקום השלישי בסיום העונה, הודות ל-1:2 על בני ריינה שהיה ניצחונה השישי ברציפות בבית והגדיל את ההפרש מהפועל חיפה הרביעית לשמונה נקודות, אחרי שהאחרונה נוצחה בבית בצורה דרמטית. יוני סטויאנוב כבש שער נפלא מבישול של אימרן אולד עומאר, שהכפיל בביצוע יפה לא פחות.

אבל גם התפתחויות מדאיגות היו הערב בבאר שבע. פיינליסטית הגביע הגיעה ממילא בסגל חסר, ולקראת הסיום הוחלף דיינר קיניונס בעקבות פציעה, דווקא אחרי משחק טוב מאוד של הקולומביאני. החשש הוא לקרע בשריר הירך האחורי של קיניונס, שהיה המצטיין בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה ובמועדון חוששים שהוא לא יוכל לשחק בגמר בעוד שלושה שבועות. לעומתו, אנדרה פוקו שוחרר בתום יומיים מבית החולים ועדיין לא נמצאה הסיבה לכך שחש כל כך ברע באימון שלשום ופונה באמבולנס.

"אלה החיים בקבוצת כדורגל, זה קורה", אמר אליניב ברדה על הפציעה. "אני מקווה שזה לא משמעותי כי הוא התחיל להיכנס לכושר טוב ולהבין מה אנחנו רוצים. אני מקווה שהוא לא סיים את העונה, אבל אני לא רופא".

על היכולת הערב הביע המאמן שביעות רצון: "סוף סוף פתחנו משחק בצורה טובה. אני חושב שהחצי הראשון היה אחד הטובים שלנו, עם הזדמנויות ושער שנפסל ושליטה אבסולוטית. במחצית השנייה היו דברים קצת פחות טובים, אבל גם לא סיכנו אותנו. סגל חסר? זה תירוץ".

יוני סטויאנוב שחקן הפועל באר שבע לפני ניב פליטר שחקן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
כבש שער נפלא. יוני סטויאנוב/קובי אליהו
דיינר קיניונס, הפועל באר שבע. קובי אליהו
פציעה מדאיגה. דיינר קיניונס/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע המשיך: "גם בחצי השני שלטנו, לא פשוט לשחק נגד קבוצה כזאת פיזית עם בלמים שיודעים להשתלט על כדורי גובה. שלוש הנקודות מאוד חשובות עבורנו".

השערים מחוץ לרחבה: "יש לנו בועטים באמת טובים. הייתי מוסיף עוד שחקנים שרצים לעומק, כי בגלל הבעיטות האלה שחקנים משתחררים".

חוסר יציבות: "אם הייתה לי תשובה חד משמעית אליו, היינו במקום יותר טוב. אנחנו מאוד רוצים להשתפר במשחקי החוץ, היה לנו רצף של 11 ניצחונות שחלקם היו גם בחוץ. טרנר זה מבצר וחשוב לנו להיות קבוצת הבית הטובה בליגה, אבל נצטרך לדעת לצבור נקודות גם בחוץ".

סטויאנוב אמר על השער שכבש: "בא לי הכדור לרגל ולא חשבתי, שחררתי בעיטה. שמח שכבשתי ושניצחנו, ולהקדיש את הגול לפוקו ולשמח אותו קצת. אני מקווה שנוכל להביא את היכולת לידי ביטוי במשחק נגד מכבי תל אביב בשבת ולהגיע בקצב טוב לגמר הגביע. אנחנו רוצים להיראות טוב ולנצח כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully