וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאה או עלבון? כוכב העבר: "לברון ג'יימס צריך לאמן את הלייקרס"

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 14:35

ביירון סקוט טוען כי ג'יימס "ממילא מקבל את ההחלטות", טים הארדוויי הסכים: "גם אם ג'יי ג'יי רדיק ימונה, לברון הוא זה שינהל את הכל"

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

דרווין האם שילם את מחיר ההדחה בסיבוב הראשון, והחל מהעונה הבאה ללוס אנג'לס לייקרס יהיה מאמן חדש. עדיין לא ברור מי זה יהיה, שכן אחד המועמדים המובילים ג'ייסון קיד יישאר בדאלאס, ומועמד בכיר אחר טיירון לו עתיד להישאר בלוס אנג'לס קליפרס.

בשבוע החולף גברו הקולות לפיתרון יצירתי - שבמרכזו ביקורת מרומז על לברון ג'יימס: למנות את אחד השחקנים הגדולים אי פעם למאמן-שחקן. "יש לי רק אהבה וכבוד כלפיו", קבע אגדת הלייקרס לשעבר ביירון סקוט, "הוא אחד הגדולים אי פעם, אבל ברור לגמרי שהוא מקבל הרבה מההחלטות במועדון - גם בנוגע למאמנים וגם בנוגע לשחקנים. האדם היחיד שהוא באמת יסמוך עליו יהיה הוא עצמו, הוא ממילא מקבל את ההחלטות, אז למה לא לשים אותו על הקווים?"

סקוט הוא לא היחיד שהציע את הרעיון הזה. שחקן עבר נוסף, טים הארדוויי, הוסיף ואמר: "למה לא פשוט למנות את לברון למאמן-שחקן, כמו שהיה עם ביל ראסל בעבר, כי זה מה שהוא עושה בין כה וכה. גם אם ימנו את ג'יי ג'יי רדיק, זה מה שיקרה - לברון ינהל את הכל, את האימונים, את המשחקים, הם אולי יאמנו ביחד".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Justin Ford, GettyImages
אם מישהו מסוגל לעשות את זה, זה כנראה הוא. לברון/GettyImages, Justin Ford

לאחרונה זה כמובן לא קרה, אך בהיסטוריית ה-NBA היו 40 מקרים של מאמנים-שחקנים, אך רק אחד מהם אחרי האיחוד עם ה-ABA ב-1976: דייב קאוונס עשה זאת עם בוסטון ב-1978/79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully