וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבוש צפוי להחליף את ג'ורג' הפצוע בחוד של בית"ר בדרבי הירושלמי

10.5.2024 / 12:33

יצחקי ערך שיחות אישיות עם שחקניו ומתלבט בין מורוזוב ולי-און מזרחי. הפועל ירושלים מחפשת ניצחון יוקרתי ותקדיש את הדרבי לחטוף הירש גולדברג-פולין (שבת, 18:00, ספורט2)

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים מאוכזבת מהעונה הנוכחית, אך היא תזכור ממנה בעיקר את הדרבי האחרון והמהפך בדקות הסיום שהוביל לניצחון הדרמטי 1:2 באחד הרגעים המרגשים ביותר של המועדון במתכונת החדשה.

מחר תהיה לאדומים הזדמנות נוספת לסיים בטעם טוב את העונה כשיפגשו שוב את היריבה העירונית. שתי הקבוצות הבטיחו את הישארותן בליגה, אך היריבות והיוקרה העירונית מעל הכל, כאשר ההערכה היא כי לפחות 12 אלף איש יגיעו מחר לטדי.

מי שייעדרו הם אילוז' יאו המורחק וכמו כן איינאו פרדה ואופק ביטון הפצועים. לפחות 3,000 מאוהדי הקבוצה צפויים לאייש את היציע המזרחי, כאשר הדרבי יוקדש להירש גולדברג-פולין החטוף בעזה, בעזרת תפאורה שתעסוק בו וביתר החטופים ובחלוקת חולצות שיישאו את דיוקנו.

שחקני הפועל ירושלים מודים לקהל. דני מרון
רוצים עוד ניצחון יוקרתי. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

בית"ר ירושלים

בית"ר הבטיחה את מקומה בליגת העל במחזור האחרון אך הצוות המקצועי לא היה מרוצה מה-0:0 נגד אשדוד ומצפה לראות שיפור ביכולת מחר, בעיקר בחלק הקדמי, שהירבה לאבד כדורים במשחק האחרון.

ברק יצחקי העיר לשחקניו במהלך השבוע על חוסר הריכוז בחלק הקדמי, צמצום הפערים במשחק והלחץ. שיחות אישיות נערכו והשחקנים דרוכים לקראת המשחק. המאמן לא תרגל 11, אולם מיירון ג'ורג' סובל מפציעה, לא יפתח וייתכן שגם לא ייכלל בסגל. נהוראי דבוש יוצב בחוד במקומו. ישנה גם התלבטות בין גריגורי מורוזוב ללי-און מזרחי, לאחר שהראשון סבל מכאבי ראש לאורך השבוע, זכר לפגיעה במשחק נגד אשדוד.

"אין אצלי אווירת סוף עונה", הבהיר יצחקי. "זה נכון שהבטחנו את ההישארות והשגנו את המטרה העיקרית שלנו אבל אני לא חושב שאנחנו צריכים להקל ראש באף משחק, בטח לא כשמדובר במשחק דרבי שאנחנו יודעים את החשיבות שלו. לכן אנחנו נצטרך לבוא דרוכים, מפוקסים ועם כל זה שהבטחנו הישארות עדיין זה חשוב מאוד לסיים את העונה בצורה טובה אם נצליח לנצח בדרבי ואחרי זה נתרכז גם במשחק מול מכבי פתח תקוה".

בבית"ר החלו בהכנות לעונה הבאה, אך החלטות בנוגע למימוש אופציות יתקבלו עד לסוף החודש, בעיקר לגבי שחקנים כמו מיירון ג'ורג', פלאמן גלאבוב ודן עזריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דורש שיפור. יצחקי/קובי אליהו

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה הבכירה מאז קום המדינה עומד על 14:27 לזכות בית"ר ירושלים ועוד 22 תוצאות תיקו, כשהתוצאה השכיחה ביותר היא 1:1 (15 פעמים).

* הניצחון 1:2 בדרבי הקודם (מחזור 20) היה הראשון של הפועל ירושלים כמארחת בליגה מאז ה-1:2 בדצמבר 1981. אם תעשה את זה שוב, תשווה את השיא שלה בתולדות מפגשי הליגה העירוניים: שני ניצחונות רצופים.

* הפועל ירושלים ברצף מרשים של חמישה ניצחונות בית וסך הכול צברה 19 נקודות מ-21 האחרונות כמארחת, מאז ההפסד 1:0 להפועל באר שבע ב-20 בינואר.

* בית"ר ירושלים לא כבשה בטדי כבר 510 דקות והיא היחידה בליגה שלא ניצחה משחק ביתי ב-2024. אולי זה יקרה דווקא כאורחת?

* כי בחוץ נמצאת בית"ר ברצף של ארבעה ניצחונות. חמישה רצופים? זה לא קרה מאז תחילת 2005/06, אז ניצחה שש פעמים.

* זיו אריה יעמוד על הקווים בפעם ה-100 בליגת העל (החמיץ משחק אחד בגלל הרחקה בעונה שעברה). המאזן שלו עד כה: 31 ניצחונות, 24 תוצאות תיקו ו-44 הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טדי
קהל: 11753

במחזור הבא

פלייאוף עליון (שבת, 20:30):

בני סכנין - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
מכבי בני ריינה - הפועל חיפה

פלייאוף תחתון:

שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים

ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה

שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully