וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 110 שנה: אוניון סן ז'ילואז זכתה בגביע הבלגי

הקבוצה אליה צפוי להצטרף בקרוב ענאן חלאילי, חגגה תואר אחרי שנות דור בזכות 0:1 על אנטוורפן משער של הבלם קוקי מאצ'ידה (45+1). סילקבורג זכתה בגביע הדני אחרי 23 שנה

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

אוניון סן ז'ילואז אמנם שמטה יתרון גדול בפסגת הליגה הבלגית וככל הנראה לא תזכה באליפות, אבל הערב (חמישי) חגגה תואר ראשון אחרי 110 שנים, בזכות ניצחון 0:1 על אנטוורפן בגמר הגביע הבלגי. הבלם היפני קוקי מאצ'ידה הכריע מקרוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והעניק למועדון את הגביע בו לא זכה מאז 1923/24.

ענאן חלאילי, כוכבה הצעיר של מכבי חיפה, אמור לעבור בקרוב לשורות מחזיקת הגביע הטרייה של בלגיה, שבזכות הזכייה הבטיחה מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. היא עדיין חולמת גם על אליפות ראשונה מאז 1935 (הפעם ה-11 שלה) וביום שני מצפה לה מפגש עם המוליכה הלוהטת קלאב ברוז', שמקדימה אותה כרגע בשלוש נקודות (45 לעומת 42, אחרי הקיזוז). בין השתיים ניצבת גם אנדרלכט במקום השני (43) ולסיום העונה נותרו שלושה מחזורים.

הגמר בבריסל הופסק לזמן קצר בתחילת המחצית השנייה, כאשר השופט ביקש מהכרוז להזהיר את אוהדי אנטוורפן כי יוריד את השחקנים מהמגרש אם תימשך הדלקת האבוקות ביציעים. אנטוורפן, שזכתה בדאבל בעונה שעברה, פספסה הזדמנות להשוות בדקות הסיום.

קוקי מאצ'ידה שחקן אוניון סן ז'ילואז מניף את הגביע הבלגי. VIRGINIE LEFOUR/AFP, GettyImages
האיש שהביא גביע. קוקי מאצ'ידה מניף/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/AFP

מחזיקת גביע חדשה גם בדנמרק: סילקבורג חגגה תואר ראשון מאז 2001 אחרי ניצחון 0:1 על ארהוס בגמר שנערך בפארקן בקופנהאגן. המגן הימני אוליבר סונה הכריע בדקה ה-38, קיבל את אישור ה-VAR והעניק לקבוצתו גביע שני בתולדותיה וכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. סילקבורג גם הייתה אלופה פעם אחת בעבר (1994).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully