וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אומרים שננצח את מכבי ת"א בקלות. לא ניפול למלכודת הזו"

9.5.2024 / 14:30

מאמן מכבי חיפה לקראת המפגש המכריע (שבת, 20:30): "לפני שבועיים כולם אמרו שהם זכו באליפות ושאנחנו סיימנו את העונה. מפריע לי שלא מכבדים אותם, כאילו אנחנו במקום הראשון"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

מכבי חיפה הצליחה לחזור העונה מפיגור 10 נקודות ולעלות למקום הראשון בטבלה על חשבון מכבי תל אביב, אבל שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בחודש מרץ שוב אפשרו למכבי תל אביב לברוח ליתרון משמעותי בפסגה. בשבת (20:30) לאלופה יש הזדמנות אחרונה וגדולה לשוב למאבק על הצלחת, כאשר תארח את המוליכה ותוכל לצמק את הפער ביניהן לשתי נקודות בלבד לקראת שלושת מחזורי הסיום.

במסיבת העיתונאים שכינס היום (חמישי) המאמן מסאי דגו, הוא אמר על המפגש עם רובי קין שלו הוא לא הפסיד העונה (רק בפנדלים בגמר גביע הטוטו): "מפריע לי שלא מכבדים אותם ומדברים כאילו אנחנו במקום הראשון. אמרתי לשחקנים שאוי ואבוי אם לא נכבד שחקנים כמו זהבי, פרץ, קניקובסקי, סבוריט. הקהל והאצטדיון שלנו לא יביאו לנו את הנקודות, אלא עלינו לעבוד קשה, להתנתק מכל רעשי הרקע ולהיות אינטנסיביים ואגרסיביים".

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, עם מאמן מכבי תל אביב רובי קין. ברני ארדוב
שוב נפגשים. קין ודגו/ברני ארדוב

על המומנטום המצוין שבו נמצאת מכבי חיפה: "שחקנים טובים כמו דין, פרנזי, ג'אבר וחג'ג' חזרו וזה קודם כל. היה לנו חודש עם תוצאות לא טובות ואני מאמין שעם כל השחקנים האלה היו איתנו, התוצאות היו אחרות. אני לא מתרץ, זה מה שהיה. אני גם לא חושב שזה קשור להודעה שאני לא ממשיך, זה לא רציני לדבר על זה. מי שמבין קצת בכדורגל יודע שבתקופה הלא טובה שלנו חסרו לנו שחקנים מאוד דומיננטיים, כל קבוצה אחרת בארץ ובחו"ל הייתה נפגעת אם היו מוציאים שלושה-ארבעה שחקנים מרכזיים שלה מהמגרש".

עוד אמר על המפגשים הקודמים עם מכבי תל אביב: "זה לא מעניין. לפני שבועיים וחצי כולכם אמרתם שהיא האלופה ושסיימנו את העונה, עכשיו פתאום אנחנו הפייבוריטים שננצח בקלות. אני והצוות שלי לא ניפול למלכודת הזו, כולם מדברים על זה שננצח בקלות - אבל אוי ואבוי אם ניפול לזה, לא מקבל את זה".

כשירותו של ענאן חלאילי: "כיף לראות שכולם כשירים, בריאים ורוצים להיות שייכים. אצטרך לשבור את הראש ולהחליט מי יהיה בסגל ומי בהרכב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי, אחרי שנפצע. מאור אלקסלסי
צפוי לשוב לסגל לכל הפחות. חלאילי/מאור אלקסלסי

לסיום התייחס למסיבת העיתונאים המרגשת של סאן מנחם שהודיע על פרישה מוקדם יותר: "זה היה אירוע מרגש. הדברים של סאן נגעו בי. אמנם לא יצא לי לאמן אותו, אבל הוא היה מגיע המון לכפר חיים, עולה על הדשא ונמצא איתנו. זה בחור שמבין בכדורגל ואני בטוח שהוא יישאר בענף, מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. הבריאות מעל הכל ועכשיו למשפחה יהיה זמן ליהנות ממנו. אני אוהב אותו מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully