וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו שולץ סיים שמיני את השלב הקשה בג'ירו, מייק וודס נפצע ופרש

רוכב "ישראל פרמייר טק" התברג בטופ 10 אחרי שהתברר שחברו הקנדי סובל מתסמינים שמעוררים חשש לזעזוע מוח: "מאוד מאוכזב, אבל הבריאות מעל הכל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5/ספורט1

ניקו שולץ סיים היום (חמישי) שמיני את אחד השלבים הקשים ביותר של הג'ירו. חמשת הרוכבים של "ישראל פרמייר טק" שנותרו במירוץ אחרי המכה הכואבת שספגה הקבוצה היום עם הפציעות והפרישה של שלושה מרוכביה - עשו הכל כדי להוכיח שהם לא יוותרו על הישג בג'ירו הזה.

זה התחיל עם סיימון קלארק האוסטראלי בנסיונות בריחה חוזרים ונשנים, ונמשך עם חברו שולץ ברכיבה אגרסיבית שניפקה בסיום תוצאה מרשימה: טופ 10 באחד השלבים הקשים של הג'ירו עם קטעי גראבל ארוכים.

כזכור, אחרי שהקבוצה איבדה את הישראלי נדב רייסברג בהתרסקות אתמול (רביעי) בג'ירו דה איטליה, התברר הבוקר שגם הרוכב הקנדי המצטיין מייק וודס ייאלץ לפרוש מהמרוץ.

בבדיקות שנערכו במהלך הלילה, התברר שהרוכב הקנדי סובל מתסמינים שמעוררים חשש לזעזוע מוח ולמרות שהממצאים אינם חד משמעיים, המדיניות הרפואית של הקבוצה מכתיבה אפס נטילת סיכונים במקרים כגון אלו. כתוצאה מכך הורה רופא הקבוצה לוודס שלא לזנק היום להמשך המרוץ.

מייק וודס, רוכב אופניים בקבוצת "ישראל פרמייר טק". נועה ארנון, אתר רשמי
עוד רוכב פרש. וודס/אתר רשמי, נועה ארנון

וודס אמר הבוקר: "אני מאד מאוכזב, אבל הבריאות חשובה מכל. עוד ממתינות לי הזדמנויות בהמשך העונה - ואתמקד בכך".

וודס נפגע באותה התרסקות בה היה מעורב גם נדב רייסברג אתמול בקטע החמישי של הג'ירו. רוכב שניסה להתקדם סטה ממסלולו וכתוצאה מכך נוצרה נפילת שרשרת. וודס הוטח לאספלט ונדב שרכב ממש מאחוריו - התרסק עליו. רייסברג אובחן עם יד ימין שבורה ולמרות שהצליח להמשיך ולהגיע לקו הסיום - הוא יאלץ לוותר על המשך ההשתתפות בג'ירו.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully