וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה קיבלה צו פינוי מקריית חיים ועלולה לאבד את המתחם

9.5.2024 / 10:47

יואב כץ וההסתדרות לא הגיעו להבנות, אם לא יימצא פתרון עד ה-1 באוגוסט המועדון יצטרך לפנות את המתחם שמשרת גם את המחלקה הצעירה: "הגיע הזמן לחתום על הסכם ארוך טווח שיבטיח גם את ה-100 השנים הבאות של הקבוצה"

שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

כשלושה שבועות אחרי שפרסמנו על החשש הגדול של הפועל חיפה לאבד את מתחם קריית חיים, כעת התקבל במועדון צו פינוי מהמתחם. בהפועל חיפה כאמור התכוננו לכך, בשל העובדה שהצדדים לא הגיעו להסדר והדרישה היא לפנות את כול המתחם עד ה-1 באוגוסט הקרוב, בעוד פחות משלושה חודשים.

בהפועל חיפה ממשיכים כל העת במגעים מול ההסתדרות על מנת להגיע להסכם חדש וזאת כדי למנוע את הפינוי, אך כעת התברר סופית שאם יואב כץ לא יגיע להסכם עד ה-1.8, הוא יצטרך לפנות את המתחם.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין מתנהלות שיחות. יואב כץ/מאור אלקסלסי

המשמעות עבור הפועל חיפה היא אדירה, שכן מלבד משרדי הנהלת המועדון כל מחלקת הנוער משתמשת במתחם והדבר יוביל לכך שלאדומים לא יהיה מתקן אימונים ומשחקים עבור קבוצות הנוער, דבר שיכניס את כל המחלקה לבעיה קשה. גורמים במועדון הבהירו שיש עיסוק רב בנושא, אך קיימת אופטימיות זהירה שעד ה-1 באוגוסט יהיה סיכום מחודש והמועדון ימשיך להתנהל במתחם.

מהמועדון נמסר בתגובה: "קיבלנו את פסק הדין אליו התכוננו מראש ולא הופתענו. מה שכן מפתיע הוא שאנו מקבלים כתף קרה מראשי ההסתדרות, למרות אין ספור ניסיונות להגיע למתווה שכירות ארוך טווח שיבטיח את המשך עתיד מועדון הכדורגל גם למאה השנים הבאות וימנע זריקת מאות ילדים כל שנה לרחובות. אנו פונים גם היום לראשי ההסתדרות, הגיע הזמן לחתום על הסכם שכירות ארוך טווח שיבטיח גם את ה-100 השנים הבאות של הפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully