וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב פאו מסיר את הכובע בפני קטש: "הכדורסל של מכבי ת"א יפהפה"

סלוקאס חגג בקלאס: "קשה להתמודד מול קבוצה כ"כ מאומנת". עוזרו של עתמאן חשף את הסודות בהגנה: "מכבי קבוצת ההתקפה הטובה באירופה"

אוהדי פנאתינייקוס לפני המשחק מול מכבי תל אביב/אהרל'ה ויסברג

ארגין עתמאן ודימיטריס ינאקופולוס עוררו סלידה בקרב אוהדי מכבי תל אביב לאורך הסדרה, אבל יש בפנאתינייקוס גם מי ששומר על קלאס. למחרת הניצחון במשחק החמישי והמכריע וההעפלה לפיינל פור, קוסטאס סלוקאס הפליג בשבחים למכבי תל אביב ולעודד קטש.

"עברנו סדרה קשה מאוד. מכבי תל אביב קבוצה נהדרת, עם מאמן שיש לי כבוד עצום כלפיו. היא משחקת כדורסל יפהפה, עם הרבה פוזשנים שגורמים לסקור גבוה מאוד", אמר סלוקאס. "הם משחקים כדורסל חכם מאוד, יודעים לזהות מיס-מאצ'ים ובעיות אצל היריבות. הם סופר-מאומנים. הסגנון שלהם מזכיר לי סגנון אמריקאי, במובן הטוב. היה קשה מאוד להתמודד מולם, למרות שהם חסרו את אחד השחקנים הכי טובים שלהם. מגיעה להם יותר ממילה טובה".

גם קנדריק נאן החמיא אמש למכבי תל אביב ואמר ש"אנחנו רוצים לבנות כימיה כמו שיש להם. השלד המרכזי של מכבי רץ כבר כמה שנים יחד, וזה ניכר על המגרש. אנחנו רוצים להגיע לרמה כזאת של תיאום".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. רויטרס
סלוקאס: "יש לי המון כבוד והערכה כלפיו". קטש/רויטרס

סאבאס קאמברידיס, עוזרו של ארגין עתמאן, אף הגדיר את מכבי תל אביב כ"קבוצת ההתקפה הטובה באירופה", וחשף את תכנית המשחק שלהם במטרה להגביל אותה. "מכבי תל אביב מתבססת על פיק אנד רול שהם עושים בצורה מצוינת, ועוזר להם לרווח את המשחק. המטרה הראשונה שלנו הייתה לעצור את השטף שלהם עם הכדור, כי הם יודעים לנצל כל טעות כי קטנה. אם השחקן הגבוה שלנו איחרו קצת, הם מיד מצאו את השחקן הפנוי. הם גרמו לנו לשלם מחיר כבד על כל טעות. לכן החלטנו ללחוץ כמה שיותר את לורנזו בראון ותמיר בלאט, ורצינו לוודא שלסור נשאר צמוד לשחקן החוסם. זה עשה את ההבדל, כי זה שיבש את השטף שלהם. ככל שהסדרה התקדמה, פיצחנו יותר ויותר את השיטה, וברגע האמת שמרנו הכי טוב שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully