וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהד מן השורה ל"גיבור הנס": סיפורו של חוסלו מדהים את עולם הכדורגל

האוהד שביקש לינקים לצפייה ישירה במשחקי הקבוצה ונסע לתמוך בה בפריז, הגיע אליה בקיץ במחיר נמוך מזה שמכבי חיפה שילמה על פרנזי פיירו. אחרי הצמד המדהים, חלוץ ריאל מדריד על גג העולם: "לא חלמתי על ערב כזה, רק הלידות של ילדיי משתוות לזה"

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

אל דרמת הענק אמש (רביעי) במשחק בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן אפשר להתייחס מאינספור נקודות וזוויות. סימני השאלה סביב השער שלא אושר לבאיירן, הטעות הטרגית של מנואל נוייר, ה"קללה" שרובצת על הארי קיין - אלו רק חלק מעלילות המשנה שנוצרו כתוצאה מה-1:2 העצום אתמול בברנבאו.

אבל על כולן גובר סיפורו של חוסלו, גיבור הניצחון והמהפך, והאיש שכבש את הצמד המאוחר של ריאל והעלה אותה לשלב הבא. החלוץ בן ה-34 הוא האנדרדוג המושלם. ילד שגדל כאוהד מושבע של ריאל מדריד, פילס את דרכו לקבוצת המילואים של המועדון ב-2009, עזב ב-2012 וחלם לחזור מהדלת הראשית, רק כדי להידחות שוב ושוב.

הוא עבר בסלטה ויגו, הופנהיים, פרנקפורט, האנובר, סטוק סיטי, ניוקאסל, אלאבס ואספניול - ונשאר כל הזמן נאמן לאהבתו הראשונה, כשהוא לא מסתיר את אהדתו לריאל מדריד, ולמעשה מתנהל כמעט כמו אוהד מן השורה. ב-2012 הוא ביקש מעוקביו בטוויטר לינקים לצפייה במשחקים של הבלאנקוס ברשת, ולפני כשנתיים ליווה את המועדון כאחרון האוהדים בגמר האלופות בפריז.

בקיץ האחרון הוא הגשים חלום כשחזר לקבוצה הבוגרת של ריאל, והגיע בהשאלה מאספניול במחיר זעום יחסית של 1.5 מיליון יורו. לשם ההשוואה, מכבי חיפה שילמה על פרנזי פיירו סכום גבוה יותר כשרכשה אותו מגנגאן בקיץ 2022.

חוסלו קיבל קרדיט והזדמנויות מאנצ'לוטי, הוא אפילו כבש כמה שערים חשובים העונה, אבל שום דבר לא משתווה למה שעשה אמש.

"זה מעבר לכל חלום שחלמתי. על ערבים כאלה אי אפשר אפילו לחלום", אמר החלוץ הנרגש בסיום, אחרי שתועד מתפרק וממרר בבכי על כר הדשא. "הרבה אנשים פקפקו בי בתחילת הקריירה, אבל מסתבר שההשקעה והעבודה הקשה משתלמת". כשנשאל האם מדובר ברגע המשמח ביותר בחייו, השיב חוסלו - אב לשניים - בחיוך: "אם תפרסמו את זה בשלוש לפנות בוקר, אחרי שאשתי תלך לישון, אז אוכל לאשר לכם שזה משתווה ללידות של ילדיי. זה רגע מאושר מאין כמוהו".

כאמור, הסיפור של חוסלו תפס כותרות ברחבי העולם.

"כדורגל, ענף הספורט היחיד בו מדברים במשך חודשים על שחקנים שיוחתמו תמורת מיליוני יורו, ובסוף שחקן מושאל תמורת 1.5 מיליון יורו מעלה אותך לגמר ליגת האלופות. איזה סיפור, חוסלו", כתב פבריציו רומאנו - ותימצת זאת היטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully