וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כבר מסורת: יוקיץ' נבחר ל-MVP בפעם השלישית תוך ארבע שנים

ממשיך לבסס את מעמדו כשחקן היסטורי: כוכב הנאגטס זכה בפרס פעם נוספת ברוב גדול של קולות. גילג'ס אלכסנדר שני, דונצ'יץ' רק שלישי

שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

בין אם יודח העונה מהפלייאוף מוקדם מהצפוי ובין אם ירשום מהפך מול מינסוטה, ניקולה יוקיץ' ממשיך לבסס את עצמו ככוכב בקנה מידה היסטורי. הלילה (בין רביעי לחמישי) הגיעה חותמת נוספת לכך, כשסנטר דנבר הוכתר ל-MVP של העונה הסדירה בפעם השלישית תוך ארבע שנים, כשהוא מקדים את יריביו בפער עצום.

יוקיץ' סיים את העונה עם ממוצעים של 26.4 נקודות, 12.4 ריבאונדים ו-9 אסיסטים למשחק, כשהוא רושם לא פחות מ-25 טריפל דאבלים. הוא הפך לסנטר הראשון מאז קארים עבדול ג'באר שזוכה בשלושה תארי MVP תוך זמן קצר כל כך, ולשחקן התשיעי אי פעם שמגיע לשלושה תארים כאלה לאורך הקריירה, כשלצידו גדולי הכוכבים של הליגה לאורך השנים - קארים (6), מייקל ג'ורדן (5), ביל ראסל (4), לברון ג'יימס (4), מוזס מאלון, לארי בירד ומג'יק ג'ונסון (3).

"ללא חבריי לקבוצה, כל זה לא היה יכול לקרות. המאמנים, השחקנים, הנאגטס כארגון - כולם שותפים מלאים להישג הזה", אמר יוקיץ', שקיבל 79 קולות עבור המקום הראשון, הרבה מעל לשיי גילג'ס אלכסנדר מאוקלהומה סיטי שזכה ל-15 קולות. לוקה דונצ'יץ' קיבל 4 קולות למקום הראשון, וסיים במקום השלישי בלבד. אחריו ברשימה הופיעו יאניס אנטטוקומפו וג'יילן ברונסון.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. Alex Goodlett, GettyImages
יחיד במינו. יוקיץ'/GettyImages, Alex Goodlett

מה שתרם לזכייה של יוקיץ' בפרס, לא פחות מאשר המספרים שלו, זו העמידות הפיזית שלו לאורך עונה. בעונתו התשיעית ב-NBA, הסרבי רשם 79 הופעות - הכי הרבה שלו זה שש שנים. בהנהגתו, דנבר סיימה את העונה הסדירה במקום השני במערב.

למרות פתיחה מרשימה לפלייאוף עם 1:4 בסדרה מול הלייקרס, יוקיץ' והנאגטס נמצאים כעת בצרות, אחרי שנקלעו לפיגור 2:0 בסדרת חצי הגמר האיזורי נגד מינסוטה, הלהיט החדש של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully