וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלום לא עוצר אותו, ואותם: ברונסון נפצע, חזר וסחף את הניקס ל-0:2

האופי המיוחד של שלישיית וילאנובה שוב עמד במבחן: ברונסון כיכב למרות שסחב פציעה, דיווינצ'נזו והארט עזרו לו בדרך לניצחון 121:130 אחרי שאננובי נפצע בעצמו

שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

הם אולי לא הכי יפים או הכי מוכשרים, אבל הם בהחלט הכי קשוחים: ניו יורק ניקס וג'יילן ברונסון מגלים עוצמות מנטליות אדירות בכל ערב מחדש, והלילה (בין רביעי לחמישי) הם עשו זאת שוב, באחד המשחקים הכי חשובים של העונה.

עם סגל חסר ממילא, ללא שלושה שחקני חמישייה, אחרי פציעה של ג'יילן ברונסון ופציעה נוספת של או ג'י אננובי במשחק בו הוא היה לוהט, הניקס מצאו דרך לנצח 121:130 את אינדיאנה ולעלות ליתרון 0:2 בסדרה, כשהם כבר בחצי הדרך להעפלה ראשונה לגמר אזורי מאז שנת 2000.

ברונסון, אחד מגיבורי הפלייאוף והכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, הוכיח שוב קשיחות ואופי כשנפצע ברגלו הימנית במחצית הראשונה, החסיר פעימה לאוהדי הניקס כשירד לטיפול בחדר ההלבשה - והכל כדי לחזור כמו מלוע של תותח במחצית השנייה, ולסחוף את חבריו לניצחון - בערב שבאופן סמלי למדי, מתרחש ביום השנה לערב המפורסם ומעורר ההשראה של וויליס ריד. אי שם בשנת 1970, כוכב הניקס דאז חזר מפציעה במשחק 7 של סדרת הגמר, וסחף את הניקס לאליפות היסטורית.

שחקני ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון, דונטה דיווינצ'נזו, ג'וש הארט. Elsa, GettyImages
החברים מהקולג' עשו זאת שוב. ברונסון, דיווינצ'נזו והארט/GettyImages, Elsa

הלילה ברונסון סיפק את הגרסה שלו למשחק המיתולוגי, כשהוא שוב נעזר בחבריו ל"שלישיית וילאנובה", דונטה דיווינצ'נזו וג'וש הארט שכיכבו לצידו בקולג'. ברונסון סיים עם 29 נקודות, 24 מהן במחצית השנייה, כשהוא מוסיף 5 אסיסטים ו-3 חטיפות. דיווינצ'נזו צלף 28 לצד 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשהוא גם צולף שלשת קלאץ' שסוגרת עניין לקראת הסיום, והארט ניפק 19, 15 ריבאודים ו-7 אסיסטים, כשהוא שוב עושה הכל מהכל.

יחד הם חיפו על חסרונו של או ג'י אננובי שנפצע כאמור ברבע השלישי, בעיצומו של משחק השיא שלו בפלייאוף, אחרי שהספיק לקלוע 28 נקודות בעצמו.

במחצית הראשונה הכל היה נראה מוכן לניצחון מפתיע של אינדיאנה. טייריס הליברטון שאיכזב במשחק 1 נראה חד ומפוקס, ואחרי שני רבעים היתרון של הפייסרס עמד על 10 נקודות, והכל כשברונסון פצוע ובספק להמשך ההתמודדות. אבל אז ברונסון חזר, הטריף את מדיסון סקוור גארדן וסחף את הניקס לרבע שלישי של 18:36 ששינה את כל המומנטום, וברבע האחרון הוא וחבריו החזיקו מעמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טייריס הליברטון, אינדיאנה פייסרס. Elsa, GettyImages
הגיע בגדול הפעם - אבל שוב זה לא הספיק. הליברטון/GettyImages, Elsa

טייריס הליברטון סיים עם 34 נקודות לצד 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, וקיבל סיוע מהאקס פקטור אובי טופין שתרם 20 מהספסל. גם אנדרו נמהארד (15 נקודות), פסקל סיאקם (14 ו-9 ריבאונדים) וטי ג'יי מקונל (10 ו-12 אסיסטים) עשו את שלהם, אבל גם הפעם זה לא הספיק מול הווינריות והקשיחות של ברונסון וחבריו, בטח לא כשהמאמן ריק קרלייל מאבד את העשתונות ברבע הרביעי, סופג שתי עבירות טכניות רצופות ומורחק. כעת הסדרה עוברת לאינדיאנפוליס, והפייסרס יקוו שהמומנטום שלה ישתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully