וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מנסה למכור, השחקן רוצה להישאר בלונדון והצדדים מצאו פתרון

ב"טיימס" דווח שבולי שואף להיפטר מלא מעט שחקנים בקיץ, אחד מהם הוא ראחים סטרלינג והצדדים יקוו לעשות "טרייד" עם קריסטל פאלאס על כישרון ענק

תקציר: צ'לסי - ווסטהאם 0:5/ספורט1

מאז שרכש את צ'לסי ב-2022, טוד בולי הוציא לא פחות ממיליארד ליש"ט על רכש, במה שלא סייע לבלוז עם שנתיים מאכזבות למדי, כשהעונה הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו נמצאת במקום השביעי בטבלת הפרמיירליג. הבעלים האמריקאי עדיין סומך על לא מעט מהשחקנים שהגיעו תחת תקופתו ולא הספיקו לשחק יותר מדי, דוגמת כריסטופר אנקונקו, ווסלי פופאנה ורומאו לאביה שנפצעו ובקושי הספיקו לשחק במדים הכחולים. לקראת הקיץ הקרוב, ועם חשש מעונשים פיננסים, בצ'לסי מתכננים למכור גם לא מעט שחקנים לצד הבאת שחקני רכש משמעותיים שיחזקו את הקבוצה.

אחד השחקנים שצפויים לעזוב הוא ראחים סטרלינג, שחקן נבחרת אנגליה שהגיע בקול תרועה רמה ממנצ'סטר סיטי, אך התקשה להתבלט והעונה רשם 28 הופעות בפרמיירליג, בהן כבש שישה שערים ובישל עוד ארבעה. הבעיה של בולי עם השחקן, היא שהוא תחת חוזה עד 2027 ועם מעט מאוד ביקוש בשוק, בטח כזה שיכניס כסף לקופת המועדון. בעיה נוספת היא הרצון של סטרלינג להישאר בלונדון, ולכך בולי מצא פתרון. ב"טיימס" טוענים שצ'לסי תנסה לפנות לקריסטל פאלאס על מנת לרכוש את מייקל אוליסה, עליו היא צפויה לדרוש כ-80 מיליון ליש"ט, אך במקביל הקבוצה של פוצ'טינו תציע מעין "טרייד" על הקשר הצרפתי המוכשר תמורת סטרלינג וסכום כסף.

שחקן קריסטל פאלאס, מייקל אוליסה. Chloe Knott - Danehouse, GettyImages
יגיע לסטמפורד ברידג' בטרייד? אוליסה/GettyImages, Chloe Knott - Danehouse

לאוליסה יש העונה 17 הופעות במדי קריסטל פאלאס בפרמיירליג, בהן כבש תשעה שערים והוסיף עוד ארבעה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully