וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה קרובה לעלייה, עירוני טבריה שוב עקפה את בני יהודה

המוליכה ניצחה 0:3 את יפו ותוכל להבטיח את חזרתה לליגת העל במחזור הבא, במקום השני שוב ניצבת החבורה של חודדה בזכות 0:1 על נוף הגליל משער של חביבאללה (70), בעוד הכתומים מעדו ב-2:2 נגד מכבי הרצליה ולא תלויים בעצמם. עפולה נותרה מושלמת, ראשל"צ מתחת לקו

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

עירוני קרית שמונה קרובה מאוד להבטחת חזרתה לליגת העל בתום עונה אחת בלבד, אבל הקרב על הכרטיס הנוסף בשיאו. היום (שישי) נערך המחזור ה-35 בליגה הלאומית ובעוד מוליכת הטבלה ניצחה בקלות 0:3 את מכבי יפו, הנדנדה נמשכת ומהפך נוסף נרשם כאשר בני יהודה מעדה ב-2:2 נגד מכבי הרצליה ואותה עקפה עירוני טבריה, ששבה למקום השני עם 0:1 על הפועל נוף הגליל. בתחתית הפועל עפולה ממשיכה במסע ההתאוששות המדהים שלה ונותרה מושלמת בפלייאוף התחתון עם 0:1 בכפר סבא, בזמן שהפועל ראשון לציון סחטה 1:1 מסקציה נס ציונה, אך נותרה מתחת לקו האדום.

מכבי יפו - עירוני קרית שמונה 3:0

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ביום שלישי, עירוני קרית שמונה כבר הייתה על סף ירידה למקום השלישי והגעה למצב בו היא לא תלויה בעצמה במאבק העלייה, אבל אז פרנקו מסורק החמיץ פנדל לטבריה והמחליף יאיר מרדכי קבע 0:2 ששם את מובילת הטבלה עם רגל אחת בליגת העל. היום מרדכי שוב עלה בהפסקת המחצית במצב של 0:0, כבש בחלוף שתי דקות ותשע דקות אחר כך מוליכת הטבלה כבר הייתה ב-0:3 מוחץ משערים של מוחמד אבו רומי ועאיד חבשי בפנדל. היא תוכל להבטיח את חזרתה לליגת העל בתום עונה אחת בלבד בשבוע הבא בבית נגד מכבי הרצליה.

דקה 47: גול! פתיחה מוחצת של המוליכה למחצית השנייה. מרדכי שהחליף דקה קודם לכן את זיקרי, קיבל כדור עומק מבנבניסטי יפהפה וכבש. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 51: גול! קרית שמונה מתקרבת לניצחון. סטיבנס מצא את אבו רומי בין שני הבלמים, מעמדה קורצת באחד על אחד גלגל את ה-0:2.

דקה 58: גול! וודג'ה דהר לעבר השער ועם כניסתו לרחבה הוכשל, חבשי לא התבלבל מ-11 מטר וקבע 0:3.

יאיר מרדכי שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער. ברני ארדוב
שוב עלה מהספסל, ושוב כבש. מרדכי/ברני ארדוב
מוחמד אבו רומי עם יאיר מרדכי, שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
אחר כך מרדכי חגג עם אבו רומי/ברני ארדוב
מוחמד אבו רומי, שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
גם האוהדים מבינים שחזרה לליגת העל קרובה מתמיד/ברני ארדוב
עאיד חבשי, בלם עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
קבע 0:3 תוך 11 דקות. חבשי/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - בני יהודה 2:2

אחרי נקודה מתשע בפתיחת הפלייאוף, בני יהודה התאוששה עם 1:3 על מכבי יפו וחזרה למקום השני ולעמדה בה גורלה בידיה. בחלוף שלושה ימים, הקבוצה של עומר פרץ שבה לסורה כאשר הצליחה רק להציל נקודה בדקה ה-90+3 במשחק בו פיגרה פעמיים, אבל בעקבות התיקו ירדה למקום השלישי בטבלה כי במקביל ניצחה עירוני טבריה את הפועל נוף הגליל ובני יהודה שוב לא תלויה בעצמה במאבק העלייה בגלל הפרש השערים, תצטרך לנצח בשני מחזורי הסיום ולקוות למעידה של הצפוניים.

דקה 7: גול! 0:1 להרצליה. ירושלמי הרים כדור קרן, ג'אן נגח ולא הצליח להכניע את ללו, אבל השוער לא יכול היה להושיע מול הכדור החוזר של ואתורי.

דקה 24: גול! הצדק נעשה. דקה אחרי שהכתומים קופחו בעקבות נגיעת יד ברחבה שלא נשרקה, מזל בעט לקורה, הגיע ראשון לכדור החוזר ומקרוב קבע 1:1.

דקה 45+3: גול!. הרצליה שוב מובילה, פעם נוספת אחרי כדור קרן. גואטה הקדים עם רגל שמאל את ללו אחרי נגיחה ברחבה והרצליה ירדה למחצית ב-1:2.

דקה 90+3: גול! איזו דרמה בנתניה. מיקו ממן השווה בדקה השלישית של תוספת הזמן, הכתומים מיהרו לחדש את המשחק בניסיון להפוך בחמש הדקות שנותרו.

עירוני טבריה - הפועל נוף הגליל 0:1

מי שהייתה המאכזבת הגדולה של מחזור אמצע השבוע, שוב תלויה בעצמה במאבק העלייה. טבריה אירחה את הקבוצה הכי חמה בליגה ואחרי 70 דקות מותחות ומורטות עצבים, עלתה ליתרון משער של והיב חביבאללה שלמעשה הכריע את ההתמודדות והנחיל למוטי איוניר הפסד ראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים ולא הותיר לה תקווה אם היא חשבה על העפלה כמעט כנגד כל הסיכויים.

דקה 70: גול! חביבאללה קיבל כדור כ-15 מטר מהשער, הטעה את השומר ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה מעט כיוון ונכנס. 0:1 לטבריה

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אום אל פאחם 2:2
לרמת השרון: רועי הר (58), רוי מליקה (90+1). לכפר קאסם: דובב גבאי (32, 69)

והיב חביבאללה שחקן עירוני טבריה חוגג שער. מאור אלקסלסי
טבריה שוב תלויה בעצמה. חביבאללה/מאור אלקסלסי

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 1:1

ההפסד לכפר קאסם הוריד את הפועל ראשון לציון לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום, כשהיא בסכנה לנשור לליגה השלישית בה לא שיחקה מאז 2008/09 (אז עוד הליגה הארצית). המאמן עופר טסלפפה פוטר והמנהל המקצועי אופיר קופל חזר לעמוד על הקווים, אבל למסלול הניצחונות היא לא חזרה. למזלה היא חילצה נקודה, כי תחילה היה זה סונגה צ'יפיוקה שכבש והעלה את סקציה נס ציונה ליתרון וכעבור מספר דקות סינטאיהו סלליך היה יכול לקבוע 0:2, אבל לא הצליח להכניע את מתן עמבר בפנדל. מושיקו סמל השווה בדקה ה-56 והתוצאה נותרה ללא שינוי עד לסיום, כך שהכתומים מעיר היין עדיין מתחת לקו האדום ואילו סקציה נותרה עם יתרון שתי נקודות מהקו האדום.

דקה 25: גול! סונגה צ'יפיוקה ניסה פעמיים מהאוויר, הכדור השני שבעט פגש את הרשת. 0:1 לסקציה.

דקה 33: החמצת פנדל! אחרי צ'פיוקה גם סלליך רצה להגיע לשמונה שערי ליגה העונה, אבל לא הצליח להכניע את מתן עמבר מנקודת הפנדל - השוער זינק לפינה הנכונה והדף. עדיין 0:1 לסקציה נס ציונה.

דקה 56: גול! באייה פרץ מהאגף והוציא רוחב, סמל בבעיטה חכמה לפינה הרחוקה השווה ל-1:1.

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 1:0

הפועל עפולה נותרה מושלמת בפלייאוף התחתון גם אחרי משחק החוץ הקריטי בשרון, בו השיגה ניצחון חמישי ברציפות. שלו דסטה הבקיע בנגיחה בדקה ה-58 ומי שהייתה בדרכה הבטוחה לליגה א' כבר במקום ה-13, נקודה מעל כפר סבא שבמקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן וביתרון שתי נקודות על הפועל ראשון לציון שמתחת לקו. הירוקים מהשרון סופרים ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים.

דקה 58: גול! שלו דסטה עם הראש החליק את הכדור לפינה הרחוקה והאורחת עלתה ליתרון קריטי.

הפועל רמת גן - מ.ס. כפר קאסם 1:0
לכפר קאסם: סייד אבו פרחי (15)

איחוד בני שפרעם - הפועל עכו 5:2
לשפרעם: יזן נאסר (50), יואל אבוחצירה (52). לעכו: נאנה אקוסה-במפה (36 ו-79), רווה אסייג (57 בפנדל ו-64), אמיר ריאן (80)

אופיר קופל מאמן קבוצת הנוער הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
אמנם נקודה יקרה, אבל ראשון לציון וקופל עדיין מתחת לקו/לירון מולדובן

משחקי המחזור ה-36 (שישי הבא, 16:00):

עירוני קרית שמונה - מכבי הרצליה
בני יהודה - הפועל ניר רמת השרון
עירוני טבריה - מכבי יפו
הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם

סקציה נס ציונה - הפועל עפולה
הפועל עכו - הפועל כפר סבא
מ.ס. כפר קאסם - איחוד בני שפרעם
הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully