וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש בין מדיחות הישראליות? פיורנטינה שוב בגמר הקונפרנס ליג

האיטלקים, שעברו בשמינית הגמר את מכבי חיפה, עלו לגמר שני רצוף אחרי 1:1 בברוז' (2:3 במשחק הראשון) ומחכים לאולימפיאקוס או אסטון וילה

תקציר ה-1:1 של פיורנטינה מול קלאב ברוז' בחוץ, בדרך לגמר הקונפרנס ליג/ספורט1

האם גמר הקונפרנס ליג לעונת 2023/24 יפגיש את שתי הקבוצות שהדיחו את נציגות ישראל? אחת כבר שם, וזו פיורנטינה שסיימה הערב (רביעי) ב-1:1 בבלגיה מול קלאב ברוז' והעפילה לגמר בפעם השנייה ברציפות, אחרי שהפסידה בעונה שעברה 2:1 לווסטהאם בדקה ה-90. הסגולים, שכזכור עברו בשמינית הגמר את מכבי חיפה (3:4 בדקה ה-95 בבודפשט ו-1:1 בגומלין בפירנצה) ניצחו 2:3 את ברוז' בתוספת הזמן בשבוע שעבר וממתינים כעת לעולה מחצי הגמר השני, שם אולימפיאקוס שהדיחה את מכבי תל אביב עם אותו 1:6 מהפכני אחרי הפסד 4:1 במשחק הראשון בשמינית הגמר, צריכה לשמור בביתה על יתרון 2:4 אחרי שהדהימה את אסטון וילה באנגליה.

גמר הקונפרנס ליג ייערך באתונה ב-29 במאי.

לוקאס בלטראן שחקן פיורנטינה חוגג שער. רויטרס
לוקאס בלטראן חוגג/רויטרס

המארחת, שנמצאת בדהירה מטורפת בליגה הבלגית ועלתה למקום הראשון, הוליכה משער של הקפטן האנס ונאקן, עם ניסיון מסירה לעבר מקסים דה קאופר שמצא את הרשת בדקה ה-20, והשוותה בכך את ההתמודדות. כשנראה היה כי המשחק בדרך להארכה אחרי החמצות, משקוף וקורה של האורחת, קיבלה פיורנטינה כדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-85, ולוקאס בלטראן בעט את הפנדל שטוח ומדויק אל הפינה השמאלית כדי להחזיר את היתרון לצד האיטלקי.

ונאקן היה קרוב מאוד לכפות בכל זאת הארכה בתוספת הזמן, אבל פייטרו טרצ'אנו סיפק הצלה אדירה לכדור שהוסט על ידי שחקן הגנה בדקה ה-94 ושלח את פיורנטינה לגמר שבו תנסה לזכות בתואר ראשון מאז הגביע האיטלקי ב-2001 ותואר אירופי שני בתולדותיה אחרי גביע המחזיקות מלפני 63 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully