וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 דקות מדאבל היסטורי: רמת השרון עלתה ל-1:2 בסדרת הגמר-יד

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 21:21

הסדרה המותחת סיפקה עוד דרמה, כשהפעם מחזיקת הגביע ניצחה 37:41 לאחר הארכה והיא תוכל לחגוג אליפות ראשונה בשבת (17:00)

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד ממשיכה לספק את הסחורה עם מותחנים אדירים, והערב (רביעי) הייתה זו א.ס. רמת השרון ששמרה על הבית ועלתה ליתרון 1:2, אחרי ניצחון 37:41 בהארכה (34:34 בתום 60 דקות). זה הגיע אחרי 34:35 של מחזיקת הגביע במשחק הראשון ודרמת ענק במשחק השני בראשון לציון, אז אחרי שתי הארכות הגיע דו-קרב פנדלים היסטורי ובסופו ניצחה האלופה המכהנת 43:44.

כעת כאמור רמת השרון נמצאת מרחק 60 דקות מאליפות היסטורית שתשלים כמובן גם דאבל ראשון, אחרי הזכייה של עידן מימון בגביע על חשבון האקסית המיתולוגית הפועל ראשון לציון. המשחק הרביעי בסדרה יתקיים בשבת (17:00) בבית מכבי, כשהמארחת הצהובה גם תערוך טקס פרידה לשוערה לשעבר יוליאן סטראט, כיום מאמן השוערים של נבחרות ישראל. רמת השרון ערכה הערב טקס פרידה מרגש לדניאל שקלים, לשעבר קפטן הקבוצה והנבחרת שפרש בקיץ האחרון. אם יהיה צורך במשחק חמישי, הוא ייערך בשישי הבא באורנים.

גיא גרא שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד נעצר אצל נבוישה בואיץ' שוער א.ס. רמת השרון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הצטיין בשערה של רמת השרון. נבוישה בואיץ' עוצר את גיא גרא/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הצהובים שוב חסרו את פאבל אטמן הרוסי, מכוכבי הקבוצה שנפצע במשחק הראשון בסדרה. דקות הפתיחה היו שייכות בעיקר לשוערים, נבוישה בואיץ' וגרדימיר צ'נבסקי (שעצר גם פנדל של רם טורקניץ). שערים של טורקניץ, עמית מוטולה וריסטו וויאצ'יץ' העלו אותה ליתרון 1:3. איתי שלמא, ההפתעה של המשחק השני, וירמי סידי איזנו ל-3:3. השוער בואיץ' החזיר בהמשך את היתרון לרמת השרון, עם שער שכבש ממגרש שלם - 6:7 בדקה ה-14. סידי השווה, ורמת השרון שנגררה לקצב האיטי של האלופה המכהנת - התקשתה. אסיסט של סידי לעזריאל החזיר את היתרון - 8:7. ריסטו וויאצ'יץ' ולאונרדו דה אלמיידה הפכו ל-8:9. סידי שוב דייק בפנדל. מהלך חכם בין בן ליברטי לאוראל נחמני, שכבש את שערו הראשון בסדרה, ומיד גם את השני בזריקה חכמה ממגרש מלא - קבעו 10:11 לרמת השרון - והובילו לפסק זמן של ג'ו מתתיה. צח מלול סיפק אסיסט נוסף לגיא גרא שהשווה, אבל וויאצ'יץ' המשיך להיות חד. גם סידי המשיך לחלק אסיסטים - ונדב ניזרי היה עם הראשון שלו וקבע 13:13.

עידן מימון לקח פסק זמן, וגם הרחיב את הרוטציה עם הצעירים (נחמני, נועם סוסנה, איתי שנפלד ובהמשך עילאי לביא) - והוא בא על שכרו. רמת השרון עלתה ליתרון שני שערים, במהלכים שהחלו באסיסט ובחטיפה של טורקניץ, והסתיימו בשערים של דה אלמיידה ו-וויאצ'יץ'. מכבי ראשון לציון אמנם חזרה עם שערים של סידי וקראצ'יץ', אבל הסיומת של המחצית הייתה שייכת לאיתי שיינפלד שדייק מהפינה, לבואיץ' שעצר ולידור פסו שהבקיע וסחט הרחקה. רגע לפני הירידה להפסקה, דה אלמיידה קבע 16:19.

המחצית השנייה נפתחה עם שערים מהירים של מלול וסידי, ומנגד של דה אלמיידה וטורקניץ, שגם הגדיל את היתרון ל-21:25. צ'נבסקי התעלה, ושערים של שלמא בלמו את הריצה של רמת השרון - 23:25 - שהובילו לפסק זמן של עידן מימון. שיינפלד המשיך לבלוט וכבש את השלישי שלו. סידי כבש שער שדה ראשון. חטיפה של יוסי ביטרמן, הובילה את ניזרי לסיים מתפרצת - 25:26. דווקא שם האורחת ספגה הרחקה כפולה לשתי דקות, של ביטרמן וקראצ'יץ', ו-וויאצ'יץ' כבש בפנדל. הצהובים עברו בשלום את החיסרון המספרי, ושערים של סידי וצרפתי סידרו 26:28 בדקה ה-48. עזריאל סחט פנדל, אבל סידי החטיא. בן ליברטי וצרפתי העלו ל-27:30 עם הכניסה ל-10 הדקות האחרונות.

גיא גרא דייק עם הרביעי שלו, אבל ביצע לאחר מכן עבירת תוקף. שערי של דה אלמיידה - 28:31. צ'נבסקי ושלמא קיזזו שער. הפיבוט הברזילאי העלה את מאזנו לשבעה שערים, אבל מלול החזיק את הצהובים קרוב - 31:33 - בכניסה לחמש הדקות האחרונות. ליברטי קירב את רמת השרון עם 31:34. סידי העניק צ'אנס נוסף, כשדייק בפנדל, ומיד לאחריו קראצ'יץ' סחט פנדל נוסף והרחקה של צרפתי. סידי הכניע את בואיץ' - 33:34 - 1:40 דקות לסיום. זריקה של פסו החטיאה את המסגרת. בואיץ' שוב עם עצירה של משחק, מול גיא גרא, ממש כפי שעשה מול ניזרי במשחק הראשון, אבל וויאצ'יץ' החטיא. סידי עם החלטה טובה מסר לקראצ'יץ', שהשווה ל-34:34 (והחזיר את הצהובים מפיגור 4 שערים). לטורקניץ הייתה הזדמנות להכריע, אבל הוא החטיא והמשחק המשיך להארכה - שנייה בסדרה הנהדרת (ממש כמו לפני שנתיים בסדרה בין הפועל אשדוד לרמת השרון).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איבן קראצ'יץ' שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מכבי ראשון לציון תכפה משחק חמישי? איבן קראצ'יץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

ההארכה נפתחה עם שערים של וויאצ'יץ', ומנגד שלמא, ממצטייני הסדרה (עם השביעי שלו, וה-13 בסך הכול בסדרה) שקבעו 35:35. וויאצ'יץ' וטורקניץ, לצד עצירות של בואיץ', חתמו את החלק הראשון -35:37. סידי רשם איבוד כדור (שישי) בפתיחת החלק השני של הארכה. ליברטי וצרפתי העלו ל-35:39. בואיץ' הגיע לעצירה ה-15 שלו. גרא הקטין, אבל טורקניץ היה חתום על ה-36:40. שיינפלד סחט עבירת תוקף, וליברטי סגר את הסיפור.

הבקיעו לרמת השרון: ריסטו וויאצ'יץ' 8 (ו-12 אסיסטים), לאונרדו דה אלמיידה, רם טורקניץ (8 אסיסטים) 7 כ"א, בן ליברטי (6 אסיסטים) 6, דניאל צרפתי 4, איתי שיינפלד 3, אוראל נחמני, עמית מוטולה 2 כ"א, לידור פסו ובואיץ' 1 כ"א. עצירות שוערים: בואיץ' עם 16.

הבקיעו למכבי ראשון לציון: ירמי סידי 10 (ו-10 אסיסטים), איתי שלמא 7, גיא גרא 5, צח מלול 4, גל עזריאל, איבן קראצ'יץ' (7 אסיסטים) ונדב ניזרי 3 כ"א, יוסי ביטרמן 2. עצירות שוערים: גרדימיר צ'נבסקי 12. שפטו דודי ינקו ואליאב כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully