וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לאליאל פרץ במדי אפולון לימסול, שער בכורה לארד בקזחסטן

הקשר כבש מקרוב, הוסיף בפנדל וקינח עם שערו השביעי העונה כשקבוצתו ניצחה 1:5 את זקאקיו של בקר שמחוץ לסגל, בדקה ה-60 הוחלף. הבלם של קייראט צימק ל-3:1 בהדחה מהגביע הקזחי לאטיראו. 54 דקות לנאתכו ב-3:3 של פרטיזן בלגרד אצל נפרדק. 90 דקות לגלזר בשער של הכוכב האדום

תקציר: פרטיזן בלגרד - נפרדק 3:3/ספורט1

המחזור ה-39 בליגה הקפריסאית מפגיש הערב (רביעי) את זקאקיו של יגאל בקר, שמחוץ לסגל של נועלת הטבלה בקפריסין, ואת אפולון לימסול של אליאל פרץ שניצחה 1:5 עם הצגה של פרץ. הקשר הישראלי כבש שלושער מדהים כשבדקה ה-27 הכפיל את היתרון של קבוצתו בבעיטה מקרוב, בדקה ה-40 הוסיף את השני שלו והשלישי של לימסול בפנדל מוצלח ואת השלישי הוסיף בדקה ה-57 בביצוע נפלא עם בעיטה לחיבורים, שלוש דקות לפני שהוחלף. בכך, פרץ העלה את מאזן הכיבושים שלו העונה לשבעה שערים בליגה הקפריסאית. עוד לפני כן, בדקה ה-53 שער שלו נפסל בעקבות נגיעת יד כשב-VAR בחנו פעם נוספת את המהלך, אך זה לא הפריע לקשר הישראלי בהופעת שיא, והוא הוחלף בדקה ה-60 לקול תשואות הקהל.

* ברבע גמר הגביע הקזחי, עופרי ארד רשם 90 דקות בהפסד 3:1 של קייראט לאטיראו שהמשיכה לשלב חצי הגמר, אך הבלם הישראלי צימק את התוצאה בדקה ה-70 במה שהיה לשער הבכורה שלו במדי קבוצתו מאז שהגיעה אליה בעונה שעברה.

צפו בשלושער של אליאל פרץ

עופרי ארד שחקן קייראט. ., צילום מסך
שער בכורה בקזחסטן לא הספיק. עופרי ארד/צילום מסך, .

* ביברס נאתכו פתח בהרכב ורשם 54 דקות ב-3:3 הדרמטי של פרטיזן בלגרד עם נפרדק במחזור ה-34 של הליגה הסרבית. התוצאה אמנם עצרה את רצף 4 ההפסדים של פרטיזן והקשר הישראלי, אבל היא נותרה במקום השני בטבלה, התרחקה עוד יותר מהכוכב האדום בלגרד שכבר הבטיחה את הזכייה באליפות.

* עומרי גלזר פתח בין הקורות של הכוכב האדום בלגרד והשלים 90 דקות ב-0:1 על מלאדוסט. האלופה הסרבית רשמה ניצחון שני שהעלה אותה למאזן של 87 נקודות בפסגת הטבלה והגדיל את הפער מפרטיזן ל-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully