וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו סיטי, באיירן ויובנטוס: מכבי חיפה עם חוויה חדשה לאוהדיה

שחקני האלופה ילבשו מצלמות גוף זעירות מצוידות בבינה מלאכותית של הסטארט-אפ הישראלי "מיינדפליי", ויאפשרו לאוהדים לצפות במהלכים מנקודת המבט של השחקנים

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

מכבי חיפה הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת הסטארט אפ הישראלית מיינדפליי (MindFly), המספקת מצלמת גוף זעירה המצוידת בבינה מלאכותית, המאפשרת לצופים לקבל תמונה מנקודת המבט של השחקנים. חיפה מצטרפת אל כמה מועדוני פאר בעולם שכבר משתמשים בטכנולוגיה הישראלית וביניהם מנצ'סטר סיטי, יובנטוס, רד בול זלצבורג ובאיירן מינכן.

בפברואר האחרון רשמה מיינדפליי ציון דרך היסטורי בשידורי משחק האול-סטאר של ה-NBA, כאשר מצלמת הגוף של החברה נלבשה על ידי שחקני ה-NBA דונובן מיטשל ומיילס טרנר ועל ידי השופטים טוני בראד'רס וג'ון באטלר. המצלמה אפשרה לצופים לקבל תמונה חסרת תקדים בשידור חי של המשחק מנקודות המבט של השחקנים והשופטים - יכולת שמוכרזת כעת לראשונה בעולם. בחיפה יסתפקו לעת עתה בצילום קטעים מתוך אימוני הקבוצה והחימום שלפני משחקי הליגה, ויפרסמו את הקטעים באתר המועדון וברשתות החברתיות.

מיינדפליי מדווחת בנוסף כי פיתחה והדגימה לראשונה יכולת, שהודגמה במשחק כדורגל בין ספרטה פראג לקופנהגן, לבחור את נקודת המבט של השופט ו"לקפוץ" בשידור חי מנקודת המבט של השחקנים או השופטים לנקודת המבט של המצלמה הראשית ובחזרה. כמו כן, בפעם הראשונה בתולדות שידורי הספורט שודרה בלייב נקודת המבט של שחקן שלבש את מצלמת הגוף של מיינדפלי במשחק רשמי של הליגה הצרפתית בכדורסל.

ערן טל, מייסד משותף ומנכ"ל הסטארט-אפ MindFly, מסר: "מצלמות הגוף של מיינדפליי הן פתרון מקצה לקצה ללכידת שידורי וידאו וקול מנקודת המבט של שחקנים ושופטים במהלך המשחק ומאחורי הקלעים. מיינדפליי הופכת את החומר המצולם הגולמי לפידים בשידור חי ולקטעי וידיאו באמצעות מערכת ה-AI אותה פיתחה. הטכנולוגיה מייצבת את החומר המצולם הגולמי ומביימת אותו באופן אוטונומי, תוך שהיא מחקה החלטות של צלם ובמאי אנושי. התוצאה היא חוויית צפייה חדשה לחלוטין ומשופרת המתאימה במיוחד לשידורי טלוויזיה חיים ולמדיה חברתית ויכולה לשרת כל גוף שמחזיק בזכויות בענף הספורט - גופי שידור, נותני חסות, ליגות ומועדוני ספורט".

שחקני מכבי חיפה ילבשו את מצלמות הגוף של מיינדפליי, בתצורה של וסטים עם מצלמות משולבות הדומים לווסטים עם GPS שאותם הם כבר רגילים ללבוש. המצלמה והסוללה משולבות באופן חלק ורציף בתוך הווסט. העיצוב של הווסט משמר את הבטיחות ורמת הביצועים של השחקנים ובו בזמן התוכן נלכד, מיוצב ומבוים אוטומטית על ידי התוכנה של הסטארט אפ הישראלי. יכולות אלה מאפשרות לשדר את קטעי הווידאו בשידור חי או לערוך את הקטעים לשימוש במדיה חברתית או בערוצי פרסום אחרים.

איציק עובדיה, מנכ"ל מכבי חיפה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת מיינדפליי, המובילה בתחום וגאים להיות חלק ממועדוני פאר בספורט העולמי, המשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת זו, המשדרגת את חווית הצפייה עבור האוהדים ומנגישה אותם לתכנים ייחודיים שטרם חוו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מייסדי מיינדפליי ערן טל לצד יהודה אלמליח. אסנת קרסננסקי,
"התוצאה היא חוויית צפייה חדשה לחלוטין ומשופרת". ערן טל ויהודה אלמליח/אסנת קרסננסקי

מיינדפליי כבר רשמה שורה של הישגים בליגות כדורגל וכדורסל בעולם, כמו הפרמייר ליג באנגליה, ליגת ה-MLS בארה"ב, ליגת האלופות בכדורגל של UEFA וביורוליג בכדורסל באירופה. החברה משתפת פעולה עם גופי שידור ידועים כמו ESPN, NBC Sports, WBD Sports, Globo, DAZN ו-SKY Austria.

מיינדפליי נוסדה בתחילת שנת 2021 על ידי שני יזמים סדרתיים: ערן טל, מנכ"ל החברה, ויהודה אלמליח הCTO-. ערן טל, יזם סדרתי בתחום הוידאו, הקים וניהל את הסטארט-אפים Evrideo, Goopi.tv ו- Individual.tv. יהודה אלמליח הוא אחד מהמייסדים וה-CTO של אופטיבייס שהונפקה בנאסדאק והגיעה לשווי של כחצי מיליארד דולר. כמו כן היה המייסד וה-CTO של מוביקסל שנמכרה לחברת פלאש נטוורקס.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully