וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומכבי חיפה ישחקו בשעה אחידה עד סיום העונה

לאור מאבק האליפות שנפתח מחדש, החליטה מנהלת הליגות שכל שלושת המחזורים האחרונים בפלייאוף העליון ייערכו במקביל. וגם: מועדי קרבות התחתית

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

כל משחקי הפלייאוף העליון בשלושת מחזורי סיום העונה ייערכו בשעה אחידה, כך הודיעה הבוקר (רביעי) מנהלת הליגות בכדורגל. מראש היה ידוע שמשחקי הפלייאוף התחתון בהשתתפות הקבוצות שנאבקות על הישרדותן בליגה ייערכו במקביל, אלא שכעת התקבלה ההחלטה שכך יהיה גם בכל הנוגע למאבק האליפות.

המשמעות היא שבשבת הבאה (18 במאי) בשעה 20:30 מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע, במקביל מכבי חיפה תתארח אצל בני סכנין וכן תפגוש בני ריינה בגרין את הפועל חויפה. שלושה ימים לאחר מכן ייערך המחזור ה-35 ובשעה 20:30 הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה, מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל חיפה ובני ריינה תארח את בני סכנין וב-25 במאי תסתיים העונה, שוב בשבת ב-20:30 ואז מכבי תל אביב תארח את בני ריינה, מכבי חיפה את הפועל חיפה ובני סכנין תפגוש את הפועל באר שבע בדוחא.

מועדי סיום עונת 2023/24 בליגת העל. מנהלת הליגות בכדורגל, צילום מסך
מועדי סיום עונת 2023/24 בליגת העל/צילום מסך, מנהלת הליגות בכדורגל

באשר לפלייאוף התחתון, בשבת הבאה הפועל חדרה תארח את הפועל תל אביב ובמקביל מ.ס. אשדוד תשחק נגד הפועל ירושלים, שני המשחקים ייערכו בשעה 18:00. למחרת הפועל פתח תקוה תארח את מכבי נתניה (ראשון, 20:00) וביום שני בית"ר ירושלים תפגוש את מכבי פתח תקוה (20:00) למשחק שיסיים את הפלייאוף התחתון לעונה זו.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully