וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה לקח אחריות אחרי הדחת פ.ס.ז': "הייתי צריך להבקיע"

החלוץ שהבקיע שער אחד בשישה משחקי חצי גמר ליגת האלופות שבהם השתתף, התייצב בעמדת הראיונות: "כשאתה טוב הכדור לא פוגע בקורה, אלא נכנס"

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

בעונת 2016/17 הבקיע קיליאן אמבפה בחצי גמר ליגת האלופות את שערה היחיד של מונאקו בשני המפגשים עם יובנטוס. הקבוצה מהנסיכות הודחה ומאז אמבפה השתתף בעוד ארבעה חצאי גמר, אבל לא כבש או בישל באף אחד מהם. אמש (שלישי) הוא שוב בקושי הורגש כאשר פריז סן ז'רמן הפסידה בביתה 1:0 לבורוסיה דורטמונד, נכנעה 2:0 בסיכום המשחקים והודחה.

כידוע, החלוץ צפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן בתום העונה וככל הנראה הקיץ יעבור לריאל מדריד. כשנשאל על כך אחרי המשחק, סירב לומר שהיה זה משחקו האחרון בקבוצה במסגרת ליגת האלופות: "מה שבטוח זה שהעונה כבר לא אשחק בליגת האלופות. אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, רצינו לנצח ועשינות הכל כדי להעפיל לגמר, אבל במשחקים כאלה עלייך לדעת להכריע ולא עשינו את זה. איימנו המון על השער, אבל לא הבקענו ולא היינו מספיק חדים בשביל לנצח".

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. GettyImages
לא ברח מאחריות אחרי ההדחה הכואבת. אמבפה/GettyImages

אמבפה התייצב בעמדת הריאיונות למרות הכישלון והוסיף: "בורוסיה דורטמונד הייתה יותר טובה מאיתנו. אנחנו איכזבנו את האוהדים שלנו, את המשפחות שלנו, את כל מי שאוהב אותנו, אבל זה מה שזה - הוכחנו לאורך העונה שאנחנו מסוגלים להגיע הכי רחוק שאפשר ואני חושב שהמועדון לא רחוק משם. הבעיה לא הייתה קשורה לעודף ביטחון, הגענו מאוד רגועים כמו לכל משחק העונה. זה פשוט משחק הכדורגל. לא צריך לשכוח את כל מה שעשינו העונה ויש לנו עוד מטרות, כך שנמשיך לעבוד קשה וננסה לזכות בגביע לפני שנסכם את העונה".

כשנשאל מה לא עבד מול דורטמונד, השיב: "יש תסכול כי היינו צריכים להבקיע, היינו חייבים להבקיע והיו לנו את ההזדמנויות לעשות את זה, אבל קשה לנצח ולהעפיל שלב אם אתה לא עושה את זה. ניסינו לעשות את כולם שמחים וגאים בנו, אבל לא הצלחנו בסוף. זה לא עבד לצערי".

אמבפה דיבר גם עצמו: "האמת היא שדורטמונד הגיעה למצב או שניים והבקיעה, אנחנו הגענו להרבה יותר מצבים ולא הצלחנו. אני לא אוהב לדבר על מזל רע. כשאתה טוב הכדור לא פוגע בקורה, והיום לא היינו מספיק טובים. ניסיתי לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה, אבל זה לא הספיק. אני חושב שאני הראשון שמאשימים אותו בכך שלא הבקענו כי אני החלוץ שאחראי לכיבוש שערים, והנה אני כאן. אני הראשון שהיה צריך להבקיע, אבל אלה החיים וצריך לדעת להמשיך הלאה. יש בפריז סן ז'רמן פרויקט שהוא חדש ויש כאן שחקנים שעבורם זה קמפיין אירופי ראשון במועדון גדול, כך שהגעה לחצי הגמר זה לא רע. פריז סן ז'רמן תמיד רוצה לזכות בתארים ואנחנו עצובים שלא הצלחנו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הניצחון של דורטמונד על פ.ס.ז' ברשתות החברתיות

בדורטמונד, מן העבר השני, חגגו כל הלילה את חזרתם לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2013, אבל עוד קודם לכן, ממש עם שריקת הסיום, אנשי המדיה של המועדון סגרו חשבון עם פריז סן ז'רמן גם בזירה התקשורתית. במרץ 2020 פריז סן ז'רמן ניצחה 0:2 את בורוסיה דורטמונד והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון הגרמנים, אמש הגרמנים שיתפו תמונה שעלתה בחשבון הטוויטר של פ.ס.ז' מאותו ערב וכתבו עליה: "משתבח כמו יין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully