וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל חגג על הפרקט, עתמאן: "מניף אגרופים בשביל העם הטורקי"

7.5.2024 / 23:32

אוהדי פנאתינייקוס ירדו מהיציעים לאחר הניצחון על מכבי תל אביב, המאמן הקדיש את הניצחון לעמו: "רוצים לזכות ביורוליג". סלוקאס: "עשינו היסטוריה מול קבוצה גדולה מאוד"

אוהדי פנאתינייקוס לפני המשחק מול מכבי תל אביב/אהרל'ה ויסברג

חגיגות גדולות הערב (שלישי) באואקה, לאחר ניצחונה של פנאתינייקוס 72:81 על מכבי תל אביב במשחק החמישי של סדרת היורוליג. היוונים כבר היו על סף הדחה בבלגרד, אבל החזירו את הסדרה הביתה והערב כאמור הכריעו אותה עם 2:3 והעפילו לפיינל פור האירופי לראשונה מאז 2012. מיד עם סיום המשחק, פרצו אלפי אוהדים אל הפרקט וצבעו גם אותו בירוק.

קנדריק נאן הצטיין עם 26 נקודות ועל פי הדיווחים ביוון אמור לקבל חוזה עתק חדש לשנתיים. שותפו לקו האחורי, קוסטאס סלוקאס, חגג העפלה מספר 10 לפיינל פור: שבע פעמים עם צסק"א מוסקבה, פעמיים עם אולימפיאקוס וכעת לראשונה בירוק. בסיום הוא סימן למאמנו: "אתה, אתה, זה שלך".

סלוקאס התגאה: "ברכות לכל הקבוצה ותודה ענקית לקהל שלנו. מגיע לנו להיות בפיינל פור, סבלנו בדרך כי מכבי קבוצה מאוד גדולה. השארנו את הלב שלנו על הפרקט. לא יכולתי לעזור כמו שאני רגיל במחצית השנייה, אבל אני שמח מאוד כי כולם נתנו הכול ועשינו את זה. עשינו היסטוריה ואני גאה בזה. ההחלטה להביא את הסקורר הטוב באירופה, קנדריק נאן, הייתה נכונה".

לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב לפני קוסטאס סלוקאס שחקן פנאתינייקוס. Giannis Dimitropoulos / Tourette Photography, אתר רשמי
פיינל פור מספר 10 שלו. קוסטאס סלוקאס מול לורנזו בראון/אתר רשמי, Giannis Dimitropoulos / Tourette Photography

ארגין עתמאן, המאמן הטורקי של היוונים, צהל בסיום: "אני מניף שוב את האגרופים בשביל כל העם הטורקי! הולכים לפיינל פור כדי לזכות ביורוליג".

המאמן פרגן ליריבה: "ברכות למכבי, כבוד. הם שיחקו חזק מאוד כל הסדרה. לנו הייתה עונה גדולה ואנחנו ראויים להעפלה הזו. סיימנו במקום השני בעונה הרגילה, הפסדנו במשחק הראשון, אבל לא איבדנו את הביטחון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully