וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הולך להיות טירוף. מכבי תל אביב יכולה לעשות את זה ביוון"

גיא גודס, מאמן הפועל חיפה ובעברו מכוכבי הצהובים, דיבר ב-103FM לקראת משחק מספר 5 בסדרה נגד פנאתייניקוס ועל השינוי הגדול שעובר על קבוצתו

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

הפועל חיפה ספרה אתמול (ב') ניצחון שביעי בשמונה משחקים לאחר שגברה 89:93 על הפועל באר שבע. גיא גודס, מאמן הקבוצה, התייחס לכך וגם הביע את דעתו לקראת המשחק החמישי בסדרה הערב בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, שיכריע מי מהן תעלה לפיינל פור.

"הולך להיות טירוף כמו שתמיד היה שם", אמר גודס לגבי המשחק של מכבי תל אביב ביוון בעוד זמן קצר, "כולנו יודעים את הסטטיסטיקה שאף אחת (אורחת) לא ניצח במשחק חמישי, אבל צריך לבוא מרוכזים למשחק הזה, לנסות להתעלם מכל האווירה ולהישאר במשחק".

לדברי גודס, "אם מכבי יגיעו לחמש הדקות האחרונות כשהם במשחק, אז דווקא הלחץ של הקהל יכול להיות נגד פנאתינייקוס, מכבי יכולה לעשות את זה. פנאתינייקוס הולכים להיות מאוד אגרסיביים ומהרגע הראשון הם יקריבו פאולים. לדעתי עתמאן ישתמש יותר בספסל כדי לשלוח את המסר. אם הם (מכבי תל אביב) יעברו את הרגעים האלה בצורה טובה ובלי להלחיץ, אז אפשר לעשות את זה".

במהלך השיחה גם התייחס לניצחון האחרון של קבוצתו על הפועל באר שבע, לאחר שחזרו מפיגור: "אני חושב שפיגור זה חלק מהדי אן איי שלנו. מפגרים הרבה במשחקים האחרונים, לשמחתי הצלחנו לחזור עם הרבה אופי ונחישות ולנצח את המשחקים האלה. זה לא פשוט".

השינוי שעוברת הקבוצה בשבועות האחרונים: "הרגשתי שאנחנו חייבים לעשות שינוי בעיקר בגלל השחקנים הישראלים שיש לנו בקבוצה שהם יותר קלעים וצריכים איזשהו גארד, רכז שיוביל אותם. הבאתי את (אלכס) המילטון ואני יודע שהוא שחקן מאוד קבוצתי. זה התאים לנו כמו כפפה ליד. זה העלה לנו גם את רמת ההגנה קצת של הקבוצה".

מעמדו של שמחון: "שמחון היה מצוין בדברים שהוא עשה, גם מבחינתה מנהיגותית , אולי הדקות טיפה נפגעו, אבל הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה. מה שיפה בקבוצה הזאת זה שבכל יום נתון מישהו אחר יכול לעזור לה לנצח וזה לא שחקן כזה או אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא גודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully