וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוב בלי יוספי הפצוע, סכנין תבצע כמה שינויים

8.5.2024 / 20:32

המארחת כבר מתחילה בהיערכות לאירופה, בהנחיית הבעלים יואב כץ, רוני לוי מצפה להמשכיות ביכולת. אלמקייס וצ'ינמרם עשויים לפתוח אצל דראפיץ' (חמישי, 19:30)

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה השלימו את ההכנות למשחק מול בני סכנין כאשר בקבוצה עדיין מאמינים שניתן לסיים במקום השלישי. "חשוב לנו מאוד לסיים את העונה כמו שצריך", אמר המאמן רוני לוי לקראת מחר (חמישי, 19:30), "סכנין היא קבוצה שלא הצלחנו לנצח העונה. אני מצפה שנמשיך את היכולת של המשחק האחרון נגד באר שבע. השחקנים גילו משחק קבוצתי נהדר ועשינו נצחון נהדר. חשוב לנו מאוד לשמח את הקהל שלנו ונעשה הכל כדי לנצח".

לוי צפוי לשמור על רוב ההרכב שניצח את הפועל באר שבע, עם התלבטות לגבי השחקן שיפתח בכנף ימין. תומר יוספי שוב לא יהיה בסגל בגלל פציעה וההערכה היא כי ישוב למשחק מול בני ריינה.

עוד לפני המשחק, הבעלים יואב כץ הנחה את המנכ"ל איתי רק להתכונן לאפשרות שהקבוצה תשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג וביקש ממנו לאתר מיקום לאירוח משחקים במידת הצורך, וכן לבחון אפשרות להקדמת פתיחת האימונים. הפועל חיפה תעלה למוקדמות הקונפרנס ליג אם תסיים במקום השלישי, או לחילופין אם הפועל באר שבע תזכה בגביע המדינה.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
עדיין לא ניצח את בני סכנין העונה. רוני לוי/קובי אליהו

בני סכנין

שלושה ימים אחרי התיקו הביתי מול מכבי תל אביב, בני סכנין יוצאת לחיפה במטרה לקטוע את רצף הפסדי החוץ. לאור סמיכות המשחקים, סלובודן דראפיץ' צפוי לבצע כמה שינויים בהרכב, כאשר קונסטנטינוס סוטיריו ישוב מהרחקה כדי לפגוש את האקסית וגם עילאי אלמקייס וגודווין צ'ינמרם עשויים לפתוח. "אין ספק שיש כמה שחקנים שצריכים לקבל מנוחה, נעשה שינויים ונבדוק גם אופציות לקראת העונה הבאה", אמר דראפיץ'. "אנחנו יודעים שהפועל חיפה זו קבוצה מאוד קשה ורצינית, וצריכים להתכונן כמו שצריך".

החלוץ דור חוגי קרא לאוהדים להגיע לתמוך ואמר: "אמנם לא ניצחנו, אבל עשינו משחק טוב מול מכבי תל אביב ואנחנו רוצים לעשות משחק טוב. העונה לא נגמרה, מקווים להביא ניצחונות ולשמח את הקהל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קונסטנטינוס סוטיריו בני סכנין. דני מרון
חוזר מהרחקה. קונסטנטינוס סוטיריו/דני מרון

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגת העל: 15:15 בניצחונות ועוד שבע תוצאות תיקו. העונה ניצחה בני סכנין פעמיים 1:2, כשהפועל חיפה היא למעשה היריבה היחידה עליה גברה פעמיים.

* הפועל חיפה לא ניצחה בארבעת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, ובבית לא עשתה את זה מאז ה-0:1 באפריל 2021.

* כל 10 משחקי הליגה האחרונים של הפועל חיפה הוכרעו: ארבעה ניצחונות לעומת שישה הפסדים.

* סכנין ברצף של ארבעה הפסדי חוץ, מאז ה-1:2 על הפועל חיפה בסוף פברואר. חמישה הפסדים רצופים כאורחת? זה לא קרה לה מעולם בליגת העל.

* גיא מלמד קבע במחזור הקודם שיא אישי חדש של 13 שערי ליגה ועבר את ה-12 שהיו לו בסכנין בעונה שעברה. הוא גם השתווה ליובל אבידור - האחרון שכבש 13 שערים בעונה אחת עבור הפועל חיפה (2011/12). שער נוסף יהפוך אותו לכובש המוביל של המועדון מאז עדן בן בסט, שהבקיע 18 שערים ב-2010/11.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: חיפה
קהל: 1940

משחקי שבת:

18:00: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (ספורט3)
18:00: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט2)
18:00: מכבי נתניה - הפועל חדרה
20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully