וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את אירופה: פלומיננזה הודיעה על החתמת טיאגו סילבה

אחרי שהבלם הברזילאי בן ה-39 הודיע בדמעות על פרידה מצ'לסי עם סיום חוזהו, מחזיקת גביע ליברטדורס בישרה על חזרתו לקדנצייה שנייה לאחר כ-15 שנה

תקציר: צ'לסי - ווסטהאם 0:5/ספורט1

טיאגו סילבה הודיע לפני מספר ימים על כך שיעזוב את צ'לסי בתום העונה ובברזיל פרסמו מיד לאחר מכן שהתחנה הבאה של הבלם בן ה-39 תהיה פלומיננזה, מחזיקת גביע ליברטדורס. היום (שלישי) הגיעה ההודעה הרשמית עלהמעבר שיתבצע ב-1 ביולי ובכך טיאגו סילבה יסגור מעגל וישוב למולדתו.

הבלם חוזר למועדון שממנו יצא למילאן לפני 15 שנה ומאז זכה ב-30 תארים שונים בזירה האירופית, לאחר מכן עם פריז סן ז'רמן ועם צ'לסי שאיתה זכה בליגת האלופות. חוזהו בפלומיננזה יהיה עד סוף יוני 2026 על פי הפרסומים.

טיאגו סילבה נרכש על ידי מילאן בדצמבר 2008 תמורת 10 מיליון יורו וערך את הופעת הבכורה בעונת 2009/10, מכיוון שלקבוצה היו כבר שני זרים בסגל. הוא זכה איתה באליפות ובקיץ 2012 נמכר לפריז סן ז'רמן תמורת 65 מיליון יורו. עם הצרפתים זכה בין היתר בשבע אליפויות ועם תום חוזהו עבר לצ'לסי בקיץ 2020, אותה הוביל לזכייה בליגת האלופות והפך למנהיג הבלתי מעורער שלה.

על פי הדיווחים, פלומיננזה גברה על קבוצות מאנגליה ומערב הסעודית שחשקו גם הן בשירותיו של הבלם המנוסה. סילבה, שיקווה לסייע לקבוצתו החדשה-ישנה החל משמינית גמר גביע ליברטדורס, יצטרף למספר ברזילאים ותיקים אחרים שמשחקים בפלומיננזה אחרי שנים יפות באירופה, כמו מרסלו, דוגלאס קוסטה, פליפה מלו ורנאטו אוגוסטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully