וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינשרייבר ישפוט את משחק העונה, לייבוביץ' בהפועל תל אביב-אשדוד

7.5.2024 / 17:03

שמואלביץ' יהיה שופט המסך של ריינשרייבר במשחק המרכזי בו תארח מכבי חיפה את מכבי תל אביב. אדלר ב-VAR בקרב התחתית

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול בני סכנין בפלייאוף העליון/ספורט1

רועי ריינשרייבר נבחר לנהל את משחק העונה במוצ"ש (20:30) שבו תארח מכבי חיפה את המוליכה מכבי תל אביב, שמקדימה אותה כרגע בחמש נקודות. איתן שמואלביץ' יהיה שופט המסך במשחק המרכזי. ריינשרייבר שפט את המפגש הראשון בין השתיים בפלייאוף העליון של העונה שעברה, אז הן סיימו ב-1:1 בבלומפילד. סך הכול שפט את המפגש הזה שש פעמים בעבר, כשהמאזן עומד על שלושה ניצחונות צהובים, שתי תוצאות תיקו וניצחון ירוק אחד בלבד: בגמר הגביע ב-2016.

נציין כי במכבי תל אביב באו בטענות לריינשרייבר אחרי הניצחון בבאר שבע בדצמבר, לאחר שביטל פנדל וכרטיס אדום בתוספת הזמן, אבל הצהובים הפסידו רק שלוש פעמים ב-36 משחקים בהם שפט אותם (לעומת 27 ניצחונות) וקיבלו ממנו תשעה פנדלים לזכותם וארבעה אדומים לחובתם. למכבי חיפה מאזן הרבה פחות טוב איתו: 16 הפסדים ב-48 משחקים (לעומת 22 ניצחונות), שישה אדומים ורק שני פנדלים.

כל השיבוצים

את המשחק המרכזי של הפלייאוף התחתון, בו תארח הפועל תל אביב שמתחת לקו האדום את מ.ס. אשדוד שמקדימה אותה בנקודה, ישפוט גל לייבוביץ'. שופט ה-VAR שלו יהיה זיו אדלר.

למשחק השני עם חשיבות בתחתית, בו תארח מכבי נתניה את הפועל חדרה שעדיין בסכנת ירידה, שובץ שניר לוי עם דניאל בר נתן ב-VAR. עידן לייבה ינהל את הדרבי של ירושלים וארז פפיר שובץ לדרבי של פתח תקוה. כל המשחקים יהיו במקביל בשבת ב-18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully