וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה העתק שפנאתינייקוס מציעה לסיוט של מכבי תל אביב

ביוון טוענים: ינאקופולוס מוכן לשלם לקנדריק נאן 15 מיליון דולר לחמש שנים. לסור מתאמן על זריקות עונשין, האקס פקטור יכריע גם את משחק 5?

אוהדי מכבי תל אביב בצעדה בבלגרד/אור שקדי

כל פרט עשוי להכריע את משחק מספר 5 הערב (שלישי, 21:15) בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, על זהות העולה לפיינל פור. על כן,באימון המסכם של קבוצת הפאר הירוקה, התאמן ממושכות מתיאס לסור על זריקות עונשין.

אקס מכבי תל אביב הוא כמובן דמות המפתח של פנאתינייקוס בצבע, וככזה, מבוצעות עליו הכי הרבה עבירות. בארבעת המשחקים הראשונים בסדרה הוא נשלח לקו לא פחות מ-37 פעמים, וקלע 18 בלבד (48.6 אחוז) - ירידה גדולה לעומת ממוצעיו בעונה הסדירה (65.8 אחוז). האמריקאי שבר העונה את שיא זריקות העונשין לעונה אחת ביורוליג (שקבע קית' לנגפורד), כשהגיע לקו 233 פעמים.

"ארגין עתמאן ושחקניו שמים לב לפרטים הקטנים ביותר", נכתב בתקשורת היוונית. בנוסף ללסור, גם קוסטס אנטטוקומפו, שממעט לקבל דקות בסדרה הזו, התאמן על זריקות העונשין שלו.

שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים. ברקע שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שבר שיא העונה. לסור/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ביוון סימנו את האקס פקטור למשחק, שהוא גם האקס פקטור לסדרה כולה - יואניס פפאפטרו. בעונה הסדירה קיבל 13 דקות בממוצע למשחק בלבד וסיפק 3 נקודות ו-1.8 ריבאונדים למשחק, ובסדרה הנוכחית השתדרג ל-21 דקות, 10 נקודות ו-2.8 ריבאונדים, כשבמשחקים 2 ו-3 קלע 15 ו-17 נקודות בהתאמה. במשחק הראשון ארגין עתמאן עוד העניק לו 2 דקות בלבד, אך לאחר מכן הוא שיחק 27, 28 ו-26 דקות, וגם הערב אמור לשמש תפקיד משמעותי.

בעונה הסדירה דייק פפאפטרו ב-37 אחוז מחוץ לקשת, ועד כה בסדרה הוא השתדרג ל-64.3 אחוז ל-3 (9 מ-14). "כשהעניינים נהיים קשים, והכל מוכרע על מהלכים בודדות, פפאפטרו אחד האופציות הכי בטוחות של עתמאן", נכתב ב"גאזטה" היווני, "הוא הפך להיות אחד השחקנים הכי מוערכים על ידי המאמן, בזכות הניסיון והאיכויות שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן פנאתינייקוס, קנדריק נאן. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
הצדיק העונה כל דולר ששולם לו. נאן/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

ובינתיים, בפנאתניייקוס כבר החלו לעבוד לקראת העונה הבאה. לפי דיווחים ביוון, הנשיא דימיטריס יאנקופולוס מתכנן הצעה היסטורית לקנדריק נאן ומוכן לשלם לו לא פחות מ-15 מיליון דולר לחמש שנים.

ינאקופולס כבר התבטא לפני מספר ימים וטען כי מדובר בזר הטוב ביותר שהגיע ליוון מאז דומיניק ווילקינס, לא פחות ולא יותר. בנוסף לשכר העתק, הנשיא מוכן להעניק לסקורר המאריקאי גם דירה על חשבונו, ולשלם את דמי הלימוד של ילדיו של נאן.

נאן, שחתם בפנאתינייקוס לאחר פתיחת עונת היורוליג, התחמם ממחזור למחזור ומעמיד העונה ממוצעים של 15.6 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק. בפלייאוף מול מכבי תל אביב השתדרג ל-17.5 נקודות למשחק, ב-53 אחוז מ-2 ו-47 אחוז ל-3. במשחק מספר 3 הפגיז 25 נקודות ובמשחק הרביעי היה בלתי עציר עם 27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully