וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון על משחק 3 בסדרת גמר הכדוריד: "יהיה שקול עד הסוף"

מאמני רמת השרון ומכבי ראשון לציון מתכוננים למשחק השלישי ומסכמים את הסדרה עד כה: "בוודאות בטופ 3 בדרמות" (רביעי, 19:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5/ספורט1

המשחק השלישי בסדרת גמר פלייאוף בליגת ווינר בכדוריד ייערך מחר (רביעי, 19:00). המשחק האחרון שנערך ביום שישי, ובו האלופה המכהנת מכבי ראשל"צ גברה על א.ס רמה"ש, מחזיקת גביע המדינה - 43:44, לאחר הארכה והכרעה בגמר בדו קרב פנדלים, מה שמבטיח שיתקיים משחק רביעי בסדרה. מכבי ראשל"צ השיגה ניצחון ראשון העונה על רמת השרון לאחר שנוצחה מולה בארבעה משחקים העונה.

ג'ו מתתיה מאמן מכבי ראשל"צ, הגיב על המשחק: "בוודאות בטופ 3 בדרמות. אם הייתי צריך להוריד את הכובע בפני השחקנים שלי במשחק האחרון, אז היום אני צריך להשתחוות. הם עשו הצגה פנומנלית, מבחינת מנטלית וגופנית. שאפו גדול. מרשים ביותר. שברנו את הקרח מול רמת השרון. ההפתעות בשרוולים מתחילות להסתיים לי. הם באמת ממש טובים. קשה לנו, אבל גם להם".

מאמן רמה"ש, עידן מימון, התייחס למשחק גם הוא: "קשה לך לחשוב שיהיה לך מזל בכל משחק. לצערי הגענו לפנדלים. זה מזל נטו. הפסדנו, ומקווים להראות יותר טוב במשחק הבא בבית שלנו. אני מאוד מעריך את ג'ו. אשתדל לעשות את המקסימום עבור הקבוצה שלי, שננצח. אמרתי מהתחלה, הסדרה תהיה שקולה עד הסוף - דברים קטנים מנצחים משחקים גדולים".

שחקן א.ס. רמת השרון דניאל צרפתי בין שחקני מכבי ראשון לציון איבן קראציץ, גיא גרא. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפסיד לראשונה העונה למכבי ראשל"צ. צרפתי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשל"צ ניצחה לראשונה העונה את רמת השרון בזכות חזרה מפיגור של 3 שערים, גם במחצית הראשונה וגם בשנייה, הרבה בזכות השוער טל אליוכין שהשיג 12 עצירות, כבש שער ומסר 3 אסיסטים - שבהם ייצר מתפרצות. "אליוכין, גם במשחק הקודם, וגם במשחק החמישי בסדרת הגמר בעונה שעברה, תמיד מוכן", אמר מתתיה. "חבר'ה צעירים, שימו את התמונה של אליוכין מעל המיטה. הוא דוגמא למופת של ספורטאי".

רמת השרון אמנם הגיעה לסדרה בסגל חסר, אך זכתה למנוחה של 11 ימים, כשחתמה את סדרת חצי הגמר מול חולון בשני משחקים בעוד שמכבי ראשל"צ השקיעה מאמץ רב בסדרת חצי הגמר מול הפועל ראשל"צ, שנחתמה ב-3 משחקים, והיו לה רק 4 ימי מנוחה, דבר שעשוי להשפיע על היכולת של הצהובים בהמשך הסדרה כמו גם הפציעה של פאבל אטמן שסובל מקרע במפשעה.

בשני המשחקים הקרובים הקבוצות תערוכנה טקסי פרידה לשחקנים גדולים, שהיו מהסמלים של הענף בארץ. מחר תקיים רמה"ש טקס פרידה לדניאל שקלים, קפטן הקבוצה וקפטן נבחרת ישראל לשעבר, שפרש בקיץ האחרון, ובשבת, מכבי ראשל"צ תעלה את חולצתו של יוליאן סטראט השוער האגדי, המשמש כיום כמאמן השוערים של נבחרות ישראל, לגג ההיכל בבית מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully