וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג סקצ'רס משיק: קולקציית טניס לטוטאל לוק המושלם

מותג האופנה והלייף סטייל סקצ'רס משיק את הפרשנות הייחודית שלו לטרנד ומשיק את קולקציית הטניס הכוללת: חצאית ספורט בצבע שחור, מגוון רחב של טופים מבדים איכותיים בגזרות מדויקות, נוחות, ומחמיאות לגוף הנשי, חולצות בגזרות מדויקות ובמשקל נוצה

נעל טניס לנשים סקצ'רס. יחצ,
נעל טניס לנשים סקצ'רס/יחצ

טרנד הטניס הולך להשתלט לנו העונה על המלתחה. החל מחצאיות מתנפות, טופים במבחר גזרות, כובעי מצחיה, תיקי ספורט ממותגים ונעלי ספורט נוחות וטרנדיות שמקפיצות כל לוק.

מותג האופנה והלייף סטייל סקצ'רס משיק את הפרשנות הייחודית שלו לטרנד ומשיק את קולקציית הטניס הכוללת: חצאית ספורט בצבע שחור, מגוון רחב של טופים מבדים איכותיים בגזרות מדויקות, נוחות, ומחמיאות לגוף הנשי, חולצות בגזרות מדויקות ובמשקל נוצה.

כמו כן, מגוון רחב של סניקרס המתאימות לביצועים על המגרש ומשלבים טכנולוגיה ומראה עדכני בינהן: SKECHERS SLIP-INS עם טכנולוגיה מיוחדת פורצת דרך המאפשרת פעולת נעילה פשוטה וקלה, ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף, כדי להכניס את הרגל לנעל או להסיר אותה, נעלי אונו - בסט סלר עולמי, משלבים אופנה וטרנדים לצד נוחות בלתי מתפשרת. בעלות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air - - עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום.

בנוסף, מגוון אקססוריז להשלמת הלוק: מגוון תיקי צד אופנתיים וקלאסיים בגדלים שונים ונוחים לנשיאה, בעלי תאים פנימיים לאחסון, תאים מיוחדים לבגדים רטובים ולנעליים, כיסים פנימיים וחיצוניים, רצועות נשיאה צרות משני הצדדים ואחת ארוכה מתכוננת, כובעי מצחייה איכותיים מ 100% כותנה במגוון דוגמאות: כובעים קלאסיים עם לוגו, כובעים בעלי חירור לאוורור מקסימלי ועוד.

להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובאתר.

מחירים:

  • כובעים: החל מ-89.90 שקל
  • חולצות- החל מ-129.90 שקל
  • טופים החל מ-129.90 שקל
  • חצאית - 199.90 שקל
  • נעלי ספורט החל מ 329.90 שקל
  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully