וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי רצה להתעכב עם תשובתו לקיץ. בחיפה "ממשיכים לחשוב ממשחק למשחק"

7.5.2024 / 10:07

השחקן שלא צפוי לחזור משתהה, במועדון הבהירו לו שהם צריכים להתחיל בהכנות לעונה הבאה ולא בונים עליו. הירוקים שוקלים ברצינות את החזרת סבע. למרות התיקו של מכבי תל אביב, בחיפה הבהירו: "כשחשבנו רחוק מדי קרסנו"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

במקביל למירוץ האליפות, עוסקת מכבי חיפה גם בבניית הסגל לעונה הבאה. כידוע, הסיכויים שצ'ארון שרי ישוב מהולנד נראים קלושים. בחיפה שוחחו עם הקפטן לשעבר והבהירו לו שהם צריכים תשובה מיידית בנוגע לעתידו, שכן חזרה אפשרית שלו תהיה מהותית, ובלעדיו יש להיערך בהתאם, אולם זה השיב כי יש לא מעט משתנים ועדיין צריך להמתין.

לאור השיחות, גורמים בחיפה מעריכים ששרי יישאר בהולנד ויגיע להתרת חוזהו עם הירוקים בשבועות הקרובים. הקשר רושם חצי עונה מצוינת בניימיכן ולא מן הנמנע שיזכה להצעות מקבוצות גדולות יותר בליגה ההולנדית.

על כן, האלופה שוקלת ברצינות רבה להחזיר את דיא סבע לסגל בעונה הבאה. כזכור, אחרי התבטאויות של אשתו שגרמו לתסיסה של הקהל, סבע הושאל לאמירייטס קלאב מאיחוד האמירויות אך כעת בצוות המקצועי של המועדון חושבים שנכון יהיה להחזירו. בחיפה מבינים את המורכבות ולא מן הנמנע שאם אכן יוחלט ללכת על המהלך, ייעשה ניסיון למפגש עם ראשי חוג האוהדים כדי להביא לרגיעה ביחסים בין הקהל לשחקן.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
אל תבנו על זה. שרי בירוק/ברני ארדוב

עוד לפני העונה הבאה, בחיפה לא ויתרו על האליפות עוד העונה וכעת עושה רושם שהמשחק מול מכבי תל אביב יהיה על עונה שלמה. למרות שהפער ירד לחמש נקודות בלבד, בחיפה לא יוצאים בהצהרות, והמאמן מסאי דגו צפוי לשוחח עם השחקנים ולהבהיר להם שהם צריכים להמשיך בקו של התקופה האחרונה, בו הם מתמקדים בכל משחק לגופו. "כשחשבנו רחוק מדי קרסנו", קבע שחקן בקבוצה. "אנחנו ממשיכים להתמקד ממשחק למשחק. כרגע רק המשחק מול מכבי תל אביב מעניין אותנו. אחריו נתמקד במשחק מול סכנין וכך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully