וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד שסגר את סיפור מכבי חיפה? "אסור לשרי לעזוב את הולנד"

אחרי הצמד האדיר, הקשר מלחיץ את אייאקס והולך ומתרחק מקאמבק לירוקים. בהולנד מהללים: "אין תשובה לקלאס שלו, כל גול יותר יפה מהשני"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול בני סכנין בפלייאוף העליון/ספורט1

דווקא בערב מתוק עבור אוהדי מכבי חיפה שראו את מכבי תל אביב מאבדת נקודות בדוחא ומאפשרת מאבק אליפות של ממש, הירוקים קיבלו גם בשורות לא קלות בעקבות הדיווחים על כך שצ'ארון שרי לא צפוי לחזור למועדון בעונה הבאה.

שעות לאחר מכן, שרי כבר נעץ לאוהדי חיפה סכין בלב עם צמד ענק כשכבש צמד אדיר ב-0:3 של ניימיכן על אקסלסיור. בעקבות הצמד והניצחון הגדול, ניימיכן נותרה במקום השישי בטבלה, שתי נקודות בלבד מתחת לאייאקס שבמקום החמישי, וחוששת לאבד אותו לשרי וחבריו.

שרי הגיע למשחק אחרי תקופה קצת פחות טובה, עם בצורת של תשעה משחקי ליגה רצופים ללא שער, אבל כמו תמיד הגיע בדיוק בזמן, עם ביצועים מרהיבים. הוא כבש את הראשון בדקה ה-60 עם טיל אדיר לרשת מ-25 מטר, והכפיל כעבור ארבע דקות עם וולה ברגל ימין, כשהוא סוחט מחמאות בתקשורת ההולנדית ומוכתר לשחקן המצטיין במשחק.

צ'ארון שרי, ניימיכן. ANP JEROEN PUTMANS, GettyImages
שבר בצורת בסטייל. שרי/GettyImages, ANP JEROEN PUTMANS

"אין תשובה לקלאס שלו", כתבו ב-VoetbalInternational", שם נתנו לשרי ציון 8 - הגבוה ביותר במשחק. שרי כיכב בכותרות של התקשורת ההולנדית, ואחד הפרשנים אף אמר: "לא ברור למה שחקן ברמה שלו עזב את הולנד מלכתחילה. הוא לא צריך לעזוב את הולנד לעולם".

באתר "VP" כתבו ש"שרי עשה את ההבדל עם שני שערים מבריקים, כשכל שער שלו יותר יפה מהשני", וכך או אחרת - אם נראה היה שהבצורת הארוכה של הסורינאמי עוד משאירה פתח מסוים לחזרה שלו לישראל בעונה הבאה, בהתאם לחוזהו עם מכבי חיפה - כעת כבר ברור שהוא יהיה מבוקש מאוד בליגה ההולנדית הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully