וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונסון בכושר קליעה היסטורי, אבל השופטים הודו: אינדיאנה קופחה בקלאץ'

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 9:38

כוכב ניו יורק קלע 43 בניצחון על הפייסרס, אבל אינדיאנה מתלוננת על שתי טעויות שיפוט קריטיות בדקה האחרונה: "לא מצפים לקבל כאן שריקות, השופטים לא צריכים להכריע אלא השחקנים"

שחקני מינסוטה חוגגים בחדר ההלבשה את הניצחון במשחק 2 על דנבר/מתוך הטוויטר של מינסוטה

המספרים מוכיחים שג'יילן ברונסון בכושר קליעה היסטורי. הלילה (בין שני לשלישי) הוא סיפק עוד רבע רביעי מבריק עם חדירות קטלניות לצבע וזריקות מדויקות מחצי מרחק שהובילו ל-21 מתוך 43 הנקודות שלו, כשניו יורק ניקס גברה 117:121 על אינדיאנה במשחק 1 בחצי גמר המזרח.

אחרי שהתעלה מול פילדלפיה בסיבוב הקודם, לברונסון יש כעת 40 נקודות ומעלה בארבעה משחקי פלייאוף רצופים. נוסף על ששת האסיסטים שלו, הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שיש לו רצף של ארבעה משחקי פלייאוף של 40 נקודות ו-5 אסיסטים.

"הדברים הקטנים יכולים לקחת אותך רחוק", אמר ברונסון. "אז כן, 40 הנקודות זה מגניב והכל, אבל הדברים הקטנים הם שעוזרים לנו לנצח משחקים כאלה. אז אני פשוט שמח שיש לי את החבורה הזאת איתי. אני רק יודע שאנחנו הולכים להילחם כל יום, זה כל מה שאני חושב עליו".

ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס מול אינדיאנה פייסרס. Sarah Stier, GettyImages
הכל נכנס. ברונסון/GettyImages, Sarah Stier

ברונסון קלע או מסר 321 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים שלו, הנתון השני הכי טוב בחמישה משחקי פלייאוף בתולדות ה-NBA. רק ניקולה יוקיץ' רשם נתון גבוה יותר (329 בחמישה משחקי פלייאוף).

האסיסט האחרון הכריע. כפי שעשה בשני הניצחונות האחרונים על הסיקסרס, ברונסון ניצל את השמירה הכפולה שמולו כדי למצוא את דונטה דיווינצ'נזו. חברו לשעבר לקבוצת וילאנובה קלע שלשה כדי לשבור שוויון 115:115 כשנותרו 40 שניות לסיום, במהלך שהתברר כקריטי. דיווינצ'נזו שוב היה דומיננטי, וקלע 21 מ-25 הנקודות שלו במחצית השנייה, כולל 8 מ-10 מהשדה.

אבל היה גם רגע שנוי במחלוקת. בדקה האחרונה, במצב של שוויון, ברונסון איבד כדור אחרי שהגארד של הפייסרס אהרון נייסמית' חטף אותו - אבל השופטים סימנו לעבירת רגל. ההילוך החוזר הראה בבירור שהכדור פגע ביד של נייסמית', אבל השריקה השגויה מנעה מאינדיאנה הזדמנות חטיפה הזדמנות לצאת התקפה מתפרצת.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

לפייסרס היה עוד צ'אלנג' ואפשרות לערער, אבל על שריקות כאלה זה לא אפשרי. לאחר המשחק, השופטים הודו שטעו. לאחר מכן, כשנותרו 12.7 שניות והפייסרס היו בפיגור נקודה בלבד ויצאו להתקפה מכרעת, נשרקה עבירת תוקף נגד הסנטר מיילס טרנר על חסימה נעה לכאורה על דיווינצ'נזו. הפעם הפייסרס ערערו על השריקה, שללא ספק בהילוכים החוזרים נראתה מפוקפקת, אבל היא אושרה בביקורת.

"אנחנו לא מצפים לקבל כאן שריקות", אמר מאמן הפייסרס ריק קרלייל. "זה היה יכול להיות נחמד אם היו מבטלים לנו את השריקה ההיא, אבל הם לא עשו את זה. אז זה מה שיש". ברשתות החברתיות לגלגו על העזרה שהניקס קיבלו מהשופטים, כשרבים טוענים שלליגה עדיף שקבוצה משוק גדול כמו ניו יורק תצליח, ואפשר להבין את הטענה, על רקע השרשרת הבלתי נגמרת של סלבריטאים שהגיעה הלילה לגארדן, כולל מספר כוכבי עבר.

טרנר, שהוביל את הפייסרס עם 23 נקודות, לא אהב את השריקה. "מניסיוני בליגה הזו, אני חושב שעדיף כששחקנים יכריעו את תוצאת המשחק", אמר טרנר. "אי אפשר לתת למשחק להיות מוכרע על ידי השופטים, אז גם אנחנו צריכים לקחת אחריות".

מאמן אינדיאנה פייסרס ריק קרלייל. רויטרס
מתסכל. קרלייל/רויטרס

הפייסרס קוננו על כך שהעמידו את ברונסון על הקו 14 פעמים - הוא קלע אותן ב-100 אחוזי הצלחה - ואפשרו לדיווינצ'נזו וג'וש הארט (24 נקודות) להיות דומיננטים בהתקפה. הניקס קלעו ב-65% מהשדה במחצית השנייה. הארט שיחק את כל 48 הדקות בפעם השלישית בפלייאוף, הכי הרבה מאז שג'ימי באטלר עשה זאת חמש פעמים בפלייאוף 2013.

הליברטון, שסבל מכאבי גב ונהיה בספק, קלע רק שש נקודות ולקח רק זריקה אחת שהיא שלשה. מנגד, ברונסון עם ממוצע של 12.4 נקודות למשחק ברבע הרביעי בחמשת המשחקים האילה הוא היה עם 6 מ-10 זריקות ברבע האחרון ועם 8 מ-8 מהקו.

"הדבר שאני אוהב בו הוא שכל כולו עוסק בקבוצה", אמר מאמן הניקס, טום ת'יבודו. "כל מה שמעניין אותו זה לנצח, ואכפת לו מחבריו לקבוצה, כל מה שאנחנו צריכים, הוא יספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully