וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ גדול בהפועל חדרה: "הסתבכנו ממש ואם לא נתעורר - נרד ליגה"

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 8:46

סילבס ושחקניו רחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום: "הסתבכנו כבר בהפסד להפועל ירושלים". הבעלים שוחח עם השחקנים וביקש מהם להישאר יחד

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:4 על הפועל חדרה/ספורט1

הלם גדול בהפועל חדרה, אחרי התבוסה 4:0 למכבי פתח תקוה אמש (שני). חדרה הציגה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה, נראתה רע מאוד, ואם לא הספיקה התוצאה, אז המאמן חיים סילבס איבד גם את ג'יימס אדניי שהורחק באדום מפוקפק והחלוץ לא יעמוד לרשות הקבוצה במחזור הקרוב.

במועדון קיים כעת לחץ גדול מאוד מפני ירידת ליגה שהפכה להיות מוחשית מאוד, כאשר נותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה. לחדרה 33 נקודות והיא מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהפועל תל אביב שנמצאת כעת מתחת לקו האדום עם 30 נקודות, כאשר ביניהן נמצאת אשדוד עם 31. "הסתבכנו ממש ואם לא נתעורר נרד ליגה", אמר גורם במועדון. "אם לומר את האמת הסתבכנו כבר בהפסד להפועל ירושלים במחזור הקודם, אבל אנחנו עדין תלויים בעצמנו ונצטרך לקחת את הנקודות במשחק נגד נתניה, כדי לא להשאיר את הדברים למחזור האחרון".

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים, מנשה זלקה. שלומי גבאי
בצרות צרורות/שלומי גבאי

במחזור הקרוב תתארח חדרה אצל מכבי נתניה ובמחזור האחרון תארח את הפועל תל אביב, למשחק שעשוי להיות קרב ראש בראש על הירידה. רק לפני שלושה שבועות, אחרי הניצחון בטדי נגד בית"ר ירושלים, היה נדמה שחדרה הגיעה לחוף מבטחים ובקבוצה היו משוכנעים שנקודה או שתיים נוספות יבטיחו את העניין רשמית. מאז, בשלושת המשחקים האחרונים, צברה חדרה נקודה אחת מתשע אפשריות.

הבעלים יקיר שוורץ שוחח עם שחקניו בסיום המשחק וביקש מכולם להישאר יחד כדי שהקבוצה תעמוד במשימה ותישאר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully