וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים סימנה את דן ביטון לעונה הבאה, שני זרים יישארו

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 6:53

בקבוצה רוצים לצרף קשר משמעותי נוסף למרכז השדה וקשר מכבי תל אביב חזק בתכניות. יצחקי: "שאני מסתכל אחורה על התפקיד שלקחתי, יכול להיות שאני משוגע". סילבה ומיירון ג'ורג' צפויים להישאר

תקציר ה-0:0 של בית"ר ירושלים מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

למרות אי שביעות רצון של אלמוג כהן וברק יצחקי מהמשחק של בית"ר ירושלים אמש (שני) מול אשדוד בטדי (0:0), בבית"ר מסמנים וי על המטרה שהוצבה לצוות והיא להישאר בליגה. כזכור, השניים היו אמורים לקחת פיקוד רק בקיץ אך בעקבות מצב חירום שהוכרז במועדון לאחר שהקבוצה הסתבכה, הם נקראו לדגל, הצליחו לשקם את הקבוצה ואף להציג כדורגל טוב ולעמוד במשימת ההישארות שני מחזורים לסיום העונה, ולא פחות חשוב - העלו את רף הציפיות לקראת העונה הבאה.

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"לא היה פשוט עבורי להיכנס לכל הסיטואציה הזאת, זה היה סיכון מכל הכיוונים". יצחקי/דני מרון

בנוגע למשחק עצמו, הצוות לא אהב את הגישה של השחקנים. "צריכים להיות ווינרים ולנצח משחק אחרי משחק, לא לעצור", אמרו בקבוצה, אך במקביל היו מרוצים שהיא לא ספגה והשיגה את הנקודה שמספיקה להבטיח הישארות, כאשר במועדון אומרים: "יותר מדי שחקנים משמעותיים לא היו טובים ולכן מה שהבאנו למשחק לא מספיק, יכול להיות שגם כל הרעש סביב המשחק לא עשה טוב". כעת המטרה היא הדרבי הירושלמי בשבוע הבא, כאשר ניצחון בו ישלים פלייאוף תחתון מתוק עם סיום חיובי.

בנוגע לעונה הבאה, השם החם מבחינת בית"ר הוא דן ביטון ממכבי תל אביב, לו בית"ר מוכנה להציע חוזה לשנתיים או שלוש. למכבי תל אביב אופציה על ביטון לעוד עונה אך הוא רוצה להיות בקבוצה בה ינגן כינור ראשון ובשבועות הקרובים יתבהר עתידו של השחקן. גם מאור לוי ממכבי חיפה ברשימות לעמדת הקישור. מיגל סילבה ומיירון ג'ורג' הביעו רצון להישאר במועדון, עם סילבה יחל מו"מ ואילו על ג'ורג' בית"ר תממש את האופציה, כאשר בקיץ הוא יזכה להשגחה צמודה בנוגע לתזונה ואימונים בעת הפגרה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
עדי יונה בית"ר ירושלים. דני מרון
העיקר ההישארות, עכשיו תביאו את הדרבי. בית"ר/דני מרון

ברק יצחקי סיכם בסיום: "שאני מסתכל עכשיו על ההחלטה שלי לקחת את הקבוצה, יכול להיות שהייתי משוגע, זה לא היה פשוט עבורי להיכנס לכל הסיטואציה הזאת, זה היה סיכון מכל הכיוונים, אבל ברגע שהבנתי את החזון של אלמוג ביחד עם ברק והבנתי שהולכים למהלך ולדרך ביחד הלכתי על זה. אני רוצה לתת קודם כל קרדיט לשחקנים, קיבלתי אותם אחרי תקופה לא טובה, הם נענו לדרישות שונות והתאימו את עצמם בצורה יוצאת מהכלל. ראיתי חבורה של שחקנים שרוצה ללמוד, להתקדם ולהשאיר את הקבוצה בליגה והם עשו את זה".

"בשלושת המשחקים הראשונים הוצאנו נקודה בלבד אבל אנחנו והשחקנים קיבלנו הרבה פידבקים מכל מקום - מהקהל, מהבעלים, מהמנהל המקצועי, שחיים ברחוב הירושלמי ומרגישים וייב טוב, זה נותן אמונה לכולם. ניתחנו את המשחקים וראינו את הדברים הטובים והפחות טובים והמשכתי לתת להם מחמאות, היה חוסר מזל אבל האמנו בדרך וגם השחקנים ובסוף עשינו את זה. זה היה קשה, היום הייתה קצת אווירת נינוחות אחרי ה-5:1 על הפועל ולא אהבתי את זה, ניסינו לנטרל את זה לאורך כל הימים האחרונים, גם במשחקים פחות טובים צריכים לדעת לא להפסיד ובטח לא לספוג, וגם את זה עשינו. בתמונה הסופית נשארנו בליגה, בשביל זה הגענו לכאן".

שחקן מכבי תל אביב, דן ביטון. אריאל שלום
ברשימה. ביטון/אריאל שלום

על העתיד: "אנחנו מסתכלים על העונה הבאה, העבודה היותר קשה היא של המנהל המקצועי, הייתי בצד הזה וזאת עבודה לא פשוטה. נתחיל כבר עכשיו לבנות את העונה הבאה, יש בינינו שיתוף פעולה טוב מאוד. מחכה לנו הרבה עבודה, לא צריך לקפוץ יותר מדי ולהפציץ בציפיות, דברים לא קורים ביום או יומיים, אני לא אוהב להשתמש במילה 'תהליכים', אבל הראינו בתקופה קצרה שאפשר לעשות דברים יפים אבל צריך להסתכל גם לטווח הארוך ולפעמים שינויים לוקח להם זמן לקרות. אני יכול להגיד שנעבוד כמו מטורפים, נעשה את כל מה שאנחנו יכולים וצריכים כדי שהמועדון הזה יהיה במקומות אחרים".

בנוגע לתוצאות הרעות בטדי אמר מאמן בית"ר: "זה מטריד אותי, באסיפה במלון לפני שהגענו לאיצטדיון, אמרתי להם שבתקופתי לא ניצחנו בטדי וצריך לתת על זה את הדעת, גם ששיחקתי כאן טדי היה מבצר, אם רוצים לכוון למקומות אחרים ובטח לא להיאבק בתחתית אז צריך להחזיר את הבית שלנו, האווירה פה היא תמיד מדהימה והקהל דוחף, זה מבצר שצריך להחזיר אותו למקום הזה, אני לא אשן בלילה עד שאני אצליח לפצח את זה, להפוך אותו לבית משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully