וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצגה: אדוארדס פירק את דנבר, ברונסון להט בניצחון הניקס

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 8:08

מינסוטה הביסה 80:106 את האלופה ועלתה ל-0:2 מדהים בסדרה. כוכב ניו יורק רשם משחק פלייאוף רביעי ברציפות עם 40 ומעלה בדרך ל-117:121 על אינדיאנה

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

פלייאוף ה-NBA נמשך עם תצוגות אישיות וקבוצתיות ברגעי האמת, והלילה (בין שני לשליישי) מי שנתן את ההצגה הראשונה הייה ג'יילן ברונסון, שסחף את הניקס לניצחון על אינדיאנה, ובהמשך הגיעה ההופעה של אנתוני אדוארדס ומינסוטה, שפירקו את דנבר עם ניצחון 80:106 בדרך ל-0:2.

קרל אנתוני טאונס, שחקן מינסוטה טימרוולבס. רויטרס
מה הלך שם?! טאונס/רויטרס

דנבר - מינסוטה 106:80 (הוולבס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

הניצחון הראשון עוד נחשב להפתעה, השני כבר הפתיע בגלל הקלות שבה נעשה. מינסוטה שוב גברה הלילה על האלופה, והשיגה ניצחון חוץ שני, בצורה מרשימה: אנתוני אדוארדס המשיך ביכולתו הטובה וקלע 27 נקודות (11 מ-17 מהשדה), קרל אנתוני טאונס קלע 27 (10 מ-15 ריבאונדים) וקלט 12 ריבאונדים, נאז ריד שוב היה יעיל עם 14 נקודות (4 מ-8 מהשלוש), והקבוצה הצעירה ממינסוטה פשוט מחצה ללא תנאי את הנאגטס עם תצוגה הגנתית מדהימה.

האורחים הובילו כבר מהפתיחה, אבל אחרי רבע ראשון שהסתיים ביתרון 20:28, מינסוטה רשמה רבע שני מצוין שבו ניצחה 15:33, כשהיא משתקת לחלוטין את ניקולה יוקיץ' ואת ג'מאל מארי עם שמירה לוחצת ואגרסיבית, וירדה להפסקה ביתרון 26 נקודות. דנבר הצליחה לצמק מדי פעם, אבל רק ל-19 הפרש, ובכל פעם הוולבס ידעו לעצור את המארחת ההמומה.

למעשה, רוב הריצה הגדולה של מינסוטה (18:43) במחצית הראשונה הייתה בלי אדוארדס, דבר שתיסכל מאוד את דנבר ואנשיה - כשפעם אחת המאמן מייק מאלון התפרץ מהספסל לעבר השופט בהתקפת זעם ושאג עליו כשהצמיד אליו את פרצופו, ובהמשך ג'מאל מארי השליך שקית לעבר המגרש מהספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן דנבר נאגטס ג'מאל מארי מול שני שחקני מינסוטה טימברוולבס. Matthew Stockman, GettyImages
שמירה כפולה ואגרסיבית. מארי/GettyImages, Matthew Stockman
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול ההגנה של מינסוטה. Matthew Stockman, GettyImages
שניים עליו כל הזמן. יוקיץ'/GettyImages, Matthew Stockman
אנתוני אדוארדס, שחקן מינסוטה טימברטולבס. רויטרס
קטלני. אדוארדס/רויטרס

ארון גורדון קלע 20 נקודות לאלופה, ניקולה יוקיץ' סיים עם 16 נקודות שקטות (5 מ-13 מהשדה) לצד 16 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל השורה הסטטיסטית החריגה שייכת לג'מאל מארי, שקלע רק 8 נקודות ב-3 מ-18 מהשדה, כולל 4 איבודים מול 2 אסיסטים. דנבר רשמה בסך הכל 16 איבודים, ובכל המשחק היו לה 16 אסיסטים קבוצתיים. האלופה קלעה רק ב-34.9 אחוז מהשדה, כולל 9 מ-30 מהשלוש (30 אחוז).

הוולבס השיגו את ניצחון החוץ (מול דנבר שהחזיקה במאזן ביתי העונה של 8:36) בלי רודי גובר, שנעדר בגלל הולדת בנו, וכעת, עם מאזן 0:6 בפלייאוף, הם יחזרו למיניאפוליס בידיעה שיוכלו לסגור את הסיפור בבית, בשני המשחקים הבאים, בסוויפ.

ג'יילן ברונסון ושחקני ניו יורק ניקס מול אינדיאנה פייסרס. Sarah Stier, GettyImages
קר רוח. ברונסון/GettyImages, Sarah Stier

ניו יורק - אינדיאנה 117:121 (הניקס עלו ל-0:1 בסדרה)

ג'יילן ברונסון ממשיך פלייאוף מצוין, והלילה הוא קלע 43 נקודות, הפך לרביעי בלבד בהיסטוריה של ה-NBA שקולע 40 נקודות ומעלה בארבעה משחקי פלייאוף רצופים, וסחף את הניקס לניצחון במשחק הראשון בחצי גמר המזרח. ברונסון קלע 21 נקודות רק ברבע האחרון, שבו עזר לניקס למחוק פיגור 9, והצטרף לרשימה מכובדת שבראשה ג'רי ווסט עם 6 משחקי פלייאוף רצופים של 40 ומעלה, ובהמשך מייקל ג'ורדן וברנרד קינג (לשניהם ארבעה).

דונטה דיווינצ'נזו קלע שלשה חשובה 39 שניות לסיום ששברה את השוויון בדרך לערב אישי מצוין של 25 נקודות, כשהניקס שוב מצליחים לייצר דרמה גדולה (כמו בסדרה מול פילדלפיה) ולהתעלות בסיומה. ג'וש הארט סיים עם שיא קריירה בפלייאוף של 24 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בעוד ערב אישי נהדר.

דונטה דיווינצ'נזו, שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
טירוף בגארדן. דיווינצ'נזו/רויטרס

מיילס טרנר קלע 23 נקודות לאינדיאנה, שדורגה 6 במזרח והפתיעה את מילווקי בסיבוב הראשון, אבל לצערה טייריס האליברטון, שהיה בספק למשחק בגלל כאבי גב, התקשה וסיים רק עם 6 נקודות ו-8 אסיסטים. פסקל סיאקם קלע 19 לפייסרס, טי-ג'יי מקונול הוסיף 18 לאורחים שסיימו עם יתרון מדהים של 3:46 בנקודות מהספסל - אבל מה שהכריע בסופו של דבר היו שחקני החמישייה של הניקס, ובראשם ברונסון כמובן, שהיה שוב קטלני ברבע האחרון ושיחק 43 דקות, בעוד הארט שיחק 48 דקות ודיווינצ'נזו 44.

אידניאנה הוליכה 85:94 כשנותרו 10:30 דקות לסיום, אבל ברונסון הוליך את ניו יורק לריצת 0:8. אינדיאנה חזרה להוביל ועלתה ל-104:109 עם 4:27 דקות לסיום, אבל ברונסון קלע 7 בריצת 0:9 של ניו יורק. 26 שניות לסיום סיאקם צימק ל-118:117, ניו יורק איבדה כדור, אינדיאנה יצאה להתפקה אחרונה עם אפשרות להפוך, והשופטים שרקו לעבירת תוקף שנויה במחלוקת נגד מיילס טרנר על תנועה בחסימה, שלמעשה הכריעה. ניו יורק חוגגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully