וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בא לגמור את העונה": הרשת גועשת בעקבות תצוגת השיפוט של גרינפלד

כרטיס אדום מפוקפק, פנדל מומצא ועוד שלל החלטות שנויות במחלוקת. השופט הבינלאומי הבכיר בעין הסערה: "שחצן, יהיר, לא שייך לענף"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול בני סכנין בפלייאוף העליון/ספורט1

אוראל גרינפלד נחשב לבכיר השופטים בישראל ומרבה לשפוט משחקים בפרופיל גבוה גם במפעלים האירופאים, אבל תצוגת השיפוט שלו הערב (שני) בדוחא עשויה לרדוף אותו זמן רב. השופט הבינלאומי רשם ערב חלש מאוד, ורשם טעויות קריטיות לשני הצדדים.

זה החל עם פנדל שהעניק לטובת מכבי תל אביב במחצית הראשונה, אחרי מגע קל לכל היותר בין סאהר תאג'י לבין גבי קניקובסקי. ה-VAR התערב ובהמלצתו ביטל גרינפלד את הפנדל לזכות מכבי תל אביב, אבל הערב החלש שלו נמשך, והגיע לשיאו במחצית השנייה. תחילה שלף גרינפלד כרטיס צהוב ראשון למילסון אחרי מהלך בו ספק אם בכלל הייתה עבירה - מהלך שקבע שהוא לא ישחק במשחק העונה נגד מכבי חיפה - עוד לפני שספג צהוב שני. שלוש דקות עברו, ועבירה קלה נוספת של מילסון זיכתה אותו בצהוב שני ובאדום.

מכבי תל אביב הציגה יכולת פושרת מאוד, אבל אין ספק שההרחקה שינתה את מהלך המשחק. בסופו של דבר סכנין ניצלה את היתרון המספרי כדי להשוות, ולהשאיר את מאבק האליפות בחיים - וכעת הרשת גועשת וקוצפת על גרינפלד.

בשבת כאמור מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב למשחק עונה של ממש. ניצחון חיפאי יקטין את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד, כשיוותרו שלושה מחזורים לתום הפלייאוף העליון. ניצחון צהוב או תיקו, לעומת זאת, עשוי לסגור כמעט באופן סופי את המאבק.

דבר אחד בטוח: אחרי התצוגה שלו הערב, גרינפלד לא ינהל את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully