וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי מודה: "יכול להיות שזה תיקו משקף". לוי "מחבק את הנקודה"

מאמן בית"ר ירושלים "שמח על הבטחת ההישארות בליגה", אך מוסיף: "לא מרוצה אם לא מנצח". דהן דחה טענות על חוסר ספורטיביות, באשדוד מביטים קדימה: "מוכנים להפועל תל אביב"

תקציר ה-0:0 של בית"ר ירושלים מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

בית"ר ירושלים הבטיחה הערב (שני) את הישארותה בליגת העל אחרי 0:0 עם מ.ס. אשדוד, שעלתה מעל הפועל תל אביב בטבלה ומעל הקו האדום, רגע לפני המשחק הקריטי בין השתיים בשבת. למשחק הזה, הקבוצה של אלי לוי תגיע ללא מרטין אנדזי שהוצהב בפעם החמישית ואזקיאל הנטי שהורחק בדקה ה-72, אחרי ששלח מרפק לפניו של אורי דהן ויצא באדום ישיר. בעקבות כך, החלוץ למעשה סיים את העונה באשדוד ולא ישוב לשחק. בית"ר נותרה הקבוצה היחידה ללא ניצחון ביתי ב-2024, בעוד אשדוד היחידה בשלב הפלייאוף ללא הפסד עד כה.

מה נותר לקבוצות שנאבקות נגד הירידה?

הפועל חדרה: מכבי נתניה (חוץ, 11 במאי), הפועל תל אביב (בית, 18 במאי)
מ.ס. אשדוד: הפועל תל אביב (חוץ, 11 במאי), הפועל ירושלים (בית, 18 במאי)
הפועל תל אביב: מ.ס. אשדוד (בית, 11 במאי), הפועל חדרה (חוץ, 18 במאי)

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא מרוצה מהתיקו. יצחקי/דני מרון

ברק יצחקי סיכם עוד משחק ללא ניצחון בטדי: "אני אף פעם לא מרוצה אם אני לא מנצח. זה חבל, מול עשרה שחקנים ובשליטה כזאת היינו יכולים לנצח את המשחק הזה. ללא ניצחון בטדי? אצטרך לפצח את זה. בית"ר ירושלים ידועה כקבוצה שהאצטדיון הביתי שלה הוא מבצר. קבוצות צריכות לדעת שהן מגיעות לפה ולא לוקחות נקודות. נהיה חייבים לתת את הדעת על זה בהמשך. הראינו שאנחנו יודעים לכבוש, גם פה. זה הגיע בעיקר ממשחקי חוץ, אבל זה צריך להגיע למשחקי בית. אשדוד קבוצה עקשנית, למרות שהיו בעשרה שחקנים, התגוננו ויצאו להתקפות מעבר. יכול להיות שזה תיקו משקף".

על ההישארות בליגה ולקראת העונה הבאה: "אנחנו כבר עובדים על העונה הבאה, זה ברור. זה נכון שרצינו קודם להבטיח את ההישארות, זאת הייתה המטרה הראשית שהציבו לי כשהגעתי לפה, גם ברק אברמוב וגם אלמוג כהן. עברנו תקופה לא פשוטה ואני כל כך גאה בשחקנים שלי. הם התאקלמו לשיטת המשחק שלי ועשו את זה בצורה נהדרת. כל המשחקים עד עכשיו ידענו לשלוט במשחק, השחקנים האמינו בדרך. העבודה הקשה שלנו השתלמה, כי המצב לא היה טוב. אני שמח שעשינו את זה".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
קהל בית"ר ירושלים עם שלט "משחק השרוכים". דני מרון
"חוסר ספורטיביות? רק התקשורת מתעסקת בזה". אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

אורי דהן סיכם: "התיקו בכלל לא מספק אותנו, מספק אותי רק ניצחון, בכל משחק. גם אם הבטחנו את ההישארות, אני רוצה לנצח בכל משחק, גם בדרבי בשבוע הבא. מתקשים לתת את הגול הזה בבית, מאמין שזה יפתר בדרבי, עושים את הכי טוב שאפשר. חוסר ספורטיביות? רק התקשורת מתעסקת בזה, אנחנו מתעסקים בלקחת שלוש נקודות כל משחק. מאמינים שניקח את הדרבי הזה, נשמח את הקהל. אדבר על העתיד שלי בעוד שני משחקים כשנסיים את הליגה".

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
"מקווה שנסיים את הפלייאוף גם בלי הפסדים, כמו עד עכשיו". אלי לוי/דני מרון

אלי לוי על חילוץ הנקודה היקרה בטדי: "בהתחשב בנסיבות ואחרי שירדנו לעשרה שחקנים, אני מחבק את הנקודה ועם הפנים למשחק הבא. מקווה שנסיים את הפלייאוף גם בלי הפסדים, כמו עד עכשיו. עלייה מעל הפועל תל אביב והקו האדום? ברור שיש משמעות מורלית, אך בעיקר שאנחנו נקודה יותר. בית"ר באו לנצח את המשחק, הבחורים שלי נתנו פייט אמיתי והצליחו להשאיר נקודה. ההרחקה של הנטי? יש לנו סגל מספיק טוב. אף פעם לא בכיתי על שחקן כזה או אחר. זה חוסר אחריות, אבל כבר קרה. סומכים על כל מי שבסגל".

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב: "לא יודע אם זה הגמר של התחתית, נבוא לזה כמו כל משחק. נגיע מוכנים לבלומפילד. נשמור על פרופורציות, בטח בימים האלה".

עומרי בן הרוש הצטרף ואמר: "מרוצה מהנקודה בהתחשב הנסיבות. הגענו לפה לנצח, אבל זה לא התפתח כמו שרצינו. לפעמים צריך להראות אופי ולדעת לא לספוג, שמח שעשינו את זה. יש לנו קבוצה מאוד מלוכדת. מהרגע שהגעתי ההרגשה שלי מאוד טובה, כולם רתומים למשימה להישאר בליגה. הפועל תל אביב? מי שתתמודד טוב יותר עם הלחץ תרוויח. נכין את עצמנו הכי טוב שאפשר למשחק הזה, מאמין שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully