וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הסירובים נמשך: גם פפ וטן האח השיבו בשלילה לבאיירן, פליק יחזור?

הבווארים ממשיכים לכוון גבוה, אך מאמנים בכירים ממאנים להגיע. אחרי ההבהרה מכיוון גווארדיולה, במועדון מבינים שיצטרכו להתפשר

תקציר: שטוטגרט - באיירן מינכן 1:3/ספורט1

באיירן מינכן ממשיכה לפנות כמעט לכל מאמן בכיר בשוק - וממשיכה לקבל "לא" בזה אחר זה. אחרי שתומאס טוכל, יוליאן נאגלסמן, רלף ראנגניק, זינדין זידאן וג'ולן לופטגי סירבו בנימוס להתמנות לתפקיד, הבווארים ממשיכים בשלהם ומכוונים גבוה מאוד.

הדיווחים האחרונים מדברים על פניות לאריק טן האח ולא אחר מאשר פפ גווארדיולה. למאמן ההולנדי אף נעשתה פנייה ראשונית ובקבוצה ראו בו מועמד מוביל, אבל לפי ESPN, גם הוא סירב מאחר שהוא מעדיף להמשיך במנצ'סטר יונייטד.

גווארדיולה, מאמן הקבוצה לשעבר, דוחה את האפשרות לקאמבק מכל וכל. מקורביו אמרו לרשת "סקיי" הערב: "פפ שומר את באיירן קרוב ללב, אבל אין לו תוכניות לעזוב את מנצ'סטר סיטי בקיץ. הוא מרוצה מאוד בסיטי וחתום על חוזה עד 2025, כך שחזרה לבאיירן היא לא אופציה".

האנזי פליק מאמן באיירן מינכן עם הגביע, גמר ליגת האלופות 2020. רויטרס
מכל הבלאגן, בסוף דווקא האנזי פליק יעמוד שוב על הקווים באליאנץ ארנה?/רויטרס

לאור מצעד הסירובים, בבאיירן מתחילים להבין שיתכן שיצטרכו להתפשר. לפי דיווח נוסף ב"סקיי", תיתכן פניית פרסה וחזרה של האנזי פליק, שעזב את הקבוצה בטונים מעט צורמים ב-2021 לטובת נבחרת גרמניה. לפי הדיווח, "בבאיירן כבר לא שוללים על הסף קאמבק של פליק, ולמרות ששום דבר קונקרטי לא קרה עד כה בין הצדדים, זה עוד יכול לקרות בנסיבות מסוימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully