וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס מארח את חולון בירושלים, בכורה לטפירו בנס ציונה נגד החבר לשעבר

6.5.2024 / 19:30

שלישי בליגת העל: הפועל תל אביב ומאמנה היווני יפגשו את האקסית הסגולה שלו ברדיוס בבירה (18:40). אחרי פיטורי חסין, הכתומים יארחו את אילת (19:00). הפועל עפולה תארח את גליל עליון (19:05)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.5/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שלישי). המשחק המרכזי של המחזור ייערך דווקא בארנה בירושלים שם הפועל תל אביב תארח את משחק הרדיוס השני שלה מתוך ארבעה ותפגוש את הפועל חולון. בתחתית מאיר טפירו ינסה לעצור את ההתרסקות של עירוני נס ציונה שתארח את הפועל אילת. הפועל עפולה רוצה לשמור על חלומות הפלייאוף שלה ותארח בביתה את הפועל גליל עליון.

הפועל תל אביב - הפועל חולון (18:40)

השינוי של הפועל תל אביב תחת סטפנוס דדאס הוא בינתיים בשורת הניצחונות. אחרי שהביסו את נס ציונה התקשתה הפועל נגד בני הרצליה אך השיגה את הניצחון, ולמשחק נגד חולון שיהיה השני בעונש הרדיוס של האדומים, היא מגיעה בסגל חסר עדיין, ללא ג'יילן הורד שלא כשיר וללא טיילר אניס שרק חתם היום בקבוצה. בהפועל מקווים כי המומנטום ימשיך והם ישמרו על המקום השני בטבלה עם אפשרות עדיין לעבור את מכבי תל אביב. עבור דדאס יהיה זה מפגש חם במיוחד נגד האקסית שלו. "משחק מול הפועל חולון זו התחלה קשה מאוד לבית העליון ,אבל אנחנו מגיעים מוכנים", אמר המאמן היווני לקראת המשחק.

אחרי תקופה רעה הצליחה הפועל חולון להשיג ניצחון איכותי כשגברה על מכבי תל אביב בהיכל הטוטו, הרבה בזכות הסגל החסר שהציגו הצהובים במשחק. הניצחון נתן לחולון יתרון על פני קרית אתא במאבק על המקום החמישי, ושומר אותם במאבק עם הפועל ירושלים על יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. דרו קרופורד וסי ג'יי האריס ימשיכו להיעדר, למרות שהבדיקה שקרופורד יצאה תקינה והוא ישוב בקרוב לסגל. מנגד, האנס ואנווין נרשם למשחק אך הוא בספק להתמודדות, ואליו יחברו טאג' מקול, קווין הארווי וג'סטין סמית'.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפעם נגד הצד הסגול. דדאס/דני מרון

עירוני נס ציונה - הפועל אילת (19:05)

שני ניצחונות בלבד רשמה עירוני נס ציונה ב-16 משחקי הליגה האחרונים שלה, מה שדרדר את הכתומים מהצמרת למצב שבו חמישה משחקים לסיום העונה יש להם עדיין סיכוי לרדת לליגה הלאומית. בנס ציונה החליטו לבצע זעזוע לאור המצב ומינו את מאיר טפירו למאמן הקבוצה, כשבסוף העונה הוא צפוי לעבור לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. ההחלטה הראשונה של טפירו היא להחזיר לסגל את הפורוורד ג'ורג' קינג על חשבון אלייז'ה היל שהגיע עם ציפיות רבות אך אכזב מאוד בשני משחקיו במועדון.

הקבוצה הדרומית הצליחה בשבועות האחרונים לברוח מעט לשתי האחרונות, אלא שבעוד שאילת הצליחה להשיג ניצחונות חשובים, גם גליל עליון ובאר שבע ניצחו, ואילת עדיין מסובכת מאוד במאבק נגד הירידה. יוריצה גולמאץ יפגוש במשחק נגד נס ציונה מאמן יריב איתו שיתף פעולה כשחקן בהפועל ירושלים, ויקווה לנצח אותו ולקרב את נס ציונה לאילת מרחק משחק וחצי. ג'רמי סנגלין יישאר מחוץ לסגל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאיר טפירו מנכ"ל עירוני נס ציונה. דני מרון
ירשום בכורה מוצלחת בכתום? טפירו/דני מרון

הפועל עפולה - הפועל גליל עליון (19:00)

החבורה של רועי פרל פתחה את הבית התחתון ברגל ימין למרות ששיחקה עם שלושה זרים בלבד נגד עירוני נס ציונה ונכנסה למאבק על המקומות 7-8 נגד בני הרצליה והפועל חיפה. עבור עפולה העובדה שהגיעה לשלב הזה של העונה, חמישה משחקים מהסיום, כשהיא הבטיחה מזמן את מקומה בליגה, היא הישג גדול, ובקבוצה ירצו להשלים את העונה עם כניסה לרבע גמר הפלייאוף.

למעלה משבועיים עברו מאז גליל עליון שיחקה בפעם האחרונה כשניצחה את בני הרצליה, ועלתה מהמקום האחרון. החבורה של ברק פלג קטעה בניצחון הזה למעלה מחודשיים וחצי ללא ניצחון, אלא שמאז עברו האדומים זעזוע רציני. שון מילר ועומאר סילבריו עזבו את הקבוצה ואת מקומם בסגל תפסו בתקופה האחרונה שאק ביוקנן, אקס עירוני נס ציונה, ודי ג'יי קנדי, ששיחק בגליל לפני שנתיים. ביחד עם הזרים החדשים מקווים בגליל להצליח במשימה ולשרוד בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully