וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיוע אחיו של השחקן? דיווח: באיירן סיכמה על רכישת הרננדז

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שהמגן הצרפתי אמר "כן" להצעה של הקבוצה הגרמנית ויצטרף בקיץ הקרוב במקום דייויס שיעבור לריאל מדריד

תקציר: שטוטגרט - באיירן מינכן 1:3/ספורט1

אלפונסו דייויס טרם חידש את חוזהו בבאיירן מינכן, כשהמגן הקנדי מחזיק בחוזה עד סוף הקיץ הבא, כך שכפי שנראה בחודשים האחרונים, דייויס יעשה את דרכו לריאל מדריד בקיץ הקרוב. במקום המגן השמאלי המהיר, הקבוצה הבווארית שתתארח מחר אצל אותה יריבה ספרדית בגומלין חצי גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00), ותנסה להשיג את הכרטיס לגמר בוומבלי, כבר קיבלה תשובה חיובית מאחיו של אקס באיירן.

לפי ה"מונדו דפורטיבו", תאו הרננדז, אחיו של לוקאס ששיחק בעבר במדי הבווארים, הסכים להצעה של באיירן ויחתום בשבועות הקרובים על חוזהו בגרמניה. אחיו לוקאס עבר בזמנו מאתלטיקו מדריד לבאיירן תמורת 80 מיליון יורו, כשהפעם הסכום של תאו צפוי להיות לא רחוק מכך, עם יכולת אדירה במדי מילאן מאז שהצטרף מריאל מדריד ב-2019. על פי הדיווח מספרד, גם מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ואל הילאל הסעודית התעניינו בשירותיו של הרננדז, אך המגן השמאלי בחר בקבוצה הגרמנית.

לוקאס הרננדז לצד אלפונסו דייויס באיירן מינכן. GettyImages
האח של תאו יחליף את דייויס בבאיירן? לוקאס הרננדז לצד המגן הקנדי/GettyImages

המגן הצרפתי שצפוי לפתוח בנבחרת ביורו הקרוב על חשבון אחיו שקרע את הרצועה הצולבת, כבש 29 שערים ובישל עוד 38 ב-211 הופעות בשורות הרוסונרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully