וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: שמלה לזכר התצפיתניות על רחבת הריקודים באליפות ישראל

בסוף השבוע האחרון התקיימה בפתח תקווה אליפות ישראל בספורט הריקוד (ענף ספורט בהתאחדות "אילת"). השמלה גנבה את ההצגה

שמלה לזכר התצפיתניות. אורן דואניס,
שמלה לזכר התצפיתניות/אורן דואניס

מעל 500 ספורטאים בגילאי 6-28 לקחו חלק באירוע הצבעוני והמרגש שכלל אולם ספורט מעוצב בקפידה, פאנל עם שמונה שופטים מחו"ל ובעיקר - מאות ילדים, נוער ובוגרים מ 24 מועדוני ספורט ריקוד מרחבי הארץ - מאוד נרגשים ומעט לחוצים.

הספורטאים התחרו בריקודי זוגות וסולו בענפי התחום השונים וביניהם : הריקודים האירופאים, הריקודים הלטינו-אמריקאים ובקטגוריית ה 10 DANCE (הכוללת את כל מגוון הריקודים התחרותיים) .

התחרות נערכה במגוון קטגוריות גיל, החל מילדים צעירים בני 10-11, דרך 3 קטגוריות נוער, קטגוריית עד גיל 21 וכמובן הבוגרים.

בקטגוריות הבוגרות אלופי ישראל משנה קודמת שמרו על התואר:

  • בלאטין (ריקודים לטינו אמריקאים קצביים וססגוניים)- ליאנה אודיקדזה ואלכסיי קורובצ'נקו.
  • בסטנדרט (ריקודי אולמות הנשפים באירופה) - אליאונורה מטליצה וולדיסלב קוז'בניקוב
  • שני הזוגות מתאמנים ומייצגים את מועדון "ציספרס" אשדוד ויצאו לייצג את ישראל בקרוב באליפות אירופה ואליפות העולם.
ריקוד מצמרר. אריק איזיקסון,
ריקוד מצמרר/אריק איזיקסון

מי שללא ספק השאירו זכרון מרגש בתחרות זו הם סגני האלופים בבוגרים, בכל 3 הקטגוריות, ממועדון "פריימסטפ" בת ים. מעבר לרמה הגבוהה והמקצועיות בה רקדו הצמד אריק איזקסון וויאולטה קארנאושנקו, בתחרות היה נדבך נוסף שלא התיר עין יבשה באולם מרוב התרגשות - ויאולטה התחרתה בשמלה מרגשת במיוחד שהוקדשה לזכר התצפיתניות מבסיס נחל עוז. את השמלה עיצב בעצמו הרקדן והמעצב אריק איזקסון עבור בת הזוג שלו בריקוד.

בשמלה שולבה הכומתה הצהובה של חיל האיסוף הקרבי וסיכת התצפיתניות, 17 שמות התצפיתניות נכתבו על בד האדום שמתחבר לכלנית האדומה שהפכה לסמל התקופה.

בנוסף, במקום מרכזי באולם הוצב שולחן הזדהות עם החטופים, בטקסים הרשמיים נשמעה דקת דומיה ולאירוע הוזמן מופע מיוחד של אלופי אירופה בריקוד הפראלימפי תומר מרגלית ואוראל כלאף, אשר ביצעו מופע מרגש, שכלל אף לבוש ייחודי ומותאם לכבוד הפצועים ולזכר הקורבנות של אסון ה- 7/10 . הריקוד נעשה לצלילי השיר "הוריקן" של עדן גולן, המייצג את המדינה באירוויזיון השנה.

בין מאות הצופים שהגיעו לצפות באליפות ישראל נראו גם מספר זוגות של העונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים" וביניהם אורי ששון ומאיה קיי.

אריק קפלן, מנכ"ל ונשיא 'אילת': "אליפות ישראל בספורט הריקוד הייתה אירוע מרגש מאוד עם הוקרה לחטופים והחיילים שלנו , אןותם זוכרים מדי יום. שמחנו לראות רמה גבוהה מאוד עם שופטים בכירים מחו"ל . אנחנו ב 'אילת' משקיעים רבות בפיתוח ספורט הריקוד והדור הצעיר מראה שיש למדינה עתיד מבטיח בתחום".

טליה מנזון, מנכ"לית ההתאחדות הישראלית לספורט הריקוד: "עבורי ועבור רבים, אלו ללא ספק יזכרו כרגעים המרגשים והייחודים באירוע הנוכחי, המנציחים את התקופה בה אנו נמצאים כמדינה, שמים את הכל בפרופורציה הנכונה ומאפשרים לנו הוקרה על עצם האפשרות לקיים אירוע מסוג זה ולראות כל כך הרבה ילדים וילדות רוקדים, נהנים ממה שעושים ומאושרים. האיגוד ימשיך ויפעל למען קידום ענף מיוחד זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ריקוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully