וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהחלט": אריק טן האח מגיב על השמועות לגבי ברונו פרננדש

ערב המשחק עם קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1) ולאור שמועות לגבי עתידם של מספר שחקנים במנצ'סטר יונייטד, טן האח נשאל לגבי הישארות של פרננדש ביונייטד וענה: "ברונו הוא דוגמה טובה לשחקנים אחרים"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:1/ספורט1

לאור שמועות על כך שקבוצות שונות מעוניינות לרכוש את הקשר הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש, ולאחר שהקשר עצמו הודה בריאיון כי ישנו סיכוי לכך שיעזוב את האדומים, נשאל מאמן הקבוצה אריק טן האח על הנושא והשיב שלדעתו פרננדש "בהחלט" יישאר ביונייטד בשנה הבאה, ושדבריו של הקשר המוביל של הקבוצה הוצאו מהקשרם.

מאמן השדים האדומים נשאל על רצונו להשאיר את פרננדש והשיב: "בהחלט, אבל זה גם הוצא מהקשרו. אפילו לא שאלתי אותו על כך משום שאני יודע שהוא של מנצ'סטר יונייטד ואני חושב שהוא מאוד שמח להיות כאן".

המאמן ההולנדי שיבח את שחקנו: "חשוב מאוד שאתה יכול להעלות שחקן כזה, לקיחת אחריות היא אחת התכונות החשובות ששחקני כדורגל גדולים באמת צריכים להראות ולספק בימינו, ברונו תמיד מספק את זה. הוא תמיד זמין, הוא אף פעם לא מפספס משחק, תמיד משחק ברמה גבוהה ונותן אנרגיה לקבוצה. אלו הדברים שצריכים כדי להצליח. מה שבטוח זה שברונו הוא דוגמה טובה להרבה שחקנים אחרים".

ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ישאר באדום גם אחרי הקיץ? ברונו פרננדש/GettyImages

הקשר בן ה-29 עם מאזן של 10 שערים ו-7 בישולים העונה, מוביל את קבוצתו שממוקמת במקום השמיני בפרמיירליג ולא תשיג מקום בליגת האלופות לעונה הבאה, אך יש לה עדיין סיכוי לזכות בגביע האנגלי ולהוסיף עוד תואר לארון התארים שלה.

הערב (22:00) תתארח יונייטד אצל קריסטל פאלאס במשחק ליגה. שידור ישיר בספורט 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully