וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אנחנו הולכים לנצח". הומלס יודע "איך לעצור את אמבפה"

מאמן פ.ס.ז' מלא ביטחון לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות (ג', 22:00). דיווח: אם פריז תעלה, תהיה "פריצת אוהדים מסודרת" לכר הדשא. בדורטמונד נזכרים ב-1997

תקציר: בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 1:5/ספורט1

שישה ימים אחרי שנפגשו בזיגנל ארנה שטדיון, פריז סן ז'רמן ובורוסיה דורטמונד יעלו מחר (שלישי, 22:00) לכר הדשא בפארק דה פראנס למשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות. דורטמונד ניצחה 0:1 בבית ותעבור קשה מאוד במטרה לשמור על היתרון. פריז ניצחה את הגרמנים 0:2 בבית בשלב הבתים ובמועדון הצרפתי חותמים על תוצאה כזו גם מחר.

בצרפת אגב, פורסמה ידיעה מסקרנת שעשויה לעניין גם את אנשי ההתאחדות לכדורגל של ישראל וראשי מנהלת הליגות חובבי העונשים. לפי הדיווח, הנהלת פריז וראשי ארגון האוהדים המרכזי, סיכמו שאם הקבוצה תעפיל לגמר ליגת האלופות, תהיה "פריצה יזומה ומסודרת" של האוהדים לכר הדשא לחגוג את העלייה למשחק על התואר.

גמר ליגת האלופות יתקיים באצטדיון וומבלי ב-1 ביוני. המנצחת בין פריז לדורטמונד, תפגוש את המנצחת בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן.

מאמן פריז סן ז'רמן, לואיס אנריקה, לצד אשרף חכימי, קיליאן אמבפה. רויטרס
חיוכים באימון של פריז היום/רויטרס

פריז סן ז'רמן

פריז לא שיחקה בליגה בסוף השבוע והיא תגיע יחסית רעננה להתמודדות מחר. בצרפת העריכו בזהירות שלואיס אנריקה יבצע רק שינוי אחד בהרכב, במרכז ההגנה. לוקאס הרננדז שנפצע בשבוע שעבר וייעדר תקופה ממושכת, בחוץ והמאמן הספרדי מתלבט בין לוקאס בראלדו לדנילו. אם הפורטוגלי יוזנק להרכב בסופו של דבר, זה יהיה בגלל שהוא יותר מתאים להתמודד עם הפיזיות של ניקלאס פולקרוג.

לואיס אנריקה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו הולכים לנצח - זה המשפט היחיד שאני יודע להגיד בצרפתית. אני אוהב את המשפט הזה, אני תמיד חושב שהקבוצה שלי הולכת לנצח. ואנחנו הולכים לנצח מחר".

מרקיניוס הוסיף: "נהיה חייבים לכפות את הסגנון שלנו, שבו אנחנו משחקים מתחילת העונה. נעשה הכול כדי לשחק טוב ולהגיע לכמה שיותר מצבים, כמו במחצית השנייה במשחק הקודם. דיברנו, ניתחנו, אנחנו יודעים איזה פרטים אנחנו צריכים לשפר כדי להשיג מחר ניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אדין טרזיץ' מאמן בורוסיה דורטמונד עם הקפטן מאטס הומלס במסיבת עיתונאים. רויטרס
רוצה הקבלות ל-1997. אדין טרזיץ' במסיבת העיתונאים עם מאטס הומלס/רויטרס

בורוסיה דורטמונד

בניגוד ליריבתה, דורטמונד דווקא שיחקה בסוף השבוע - אבל זה לא אומר שלא הייתה שם מנוחה. מבין 11 השחקנים שאמורים לפתוח מחר, רק השוער גרגור קובל הורכב גם ב-1:5 על אוגסבורג ביום שבת. אדין טרזיץ' נתן דקות בעיקר לשחקני הספסל, קיבל מהם תוצרת ואפשר לשחקני המפתח להישאר בפוקוס על פריז.

המאמן טרזיץ' נשאל במסיבת העיתונאים על הגמרים הקודמים של דורטמונד ב-1997 (זכייה אחרי 1:3 על יובנטוס) ו-2013 (הפסד 2:1 לבאיירן מינכן), והשיב: "בשני המקרים הגומלין היה צמוד מאוד, אבל יהיה נחמד יותר אם בסוף העונה ההקבלות ל-1997 יהיו גדולות יותר מאשר אלה ל-2013. עד עכשיו עשינו עבודה פנטסטית בליגת האלופות. במשחק בפריז בשלב הבתים לא היינו מתואמים, היה חסר לנו אומץ בהרבה מובנים, אבל בשני המשחקים בבית הראינו שאפשר להופיע אחרת לגמרי מול פ.ס.ז'".

הבלם מאטס הומלס, שנבחר למצטיין במשחק הראשון: "לא רק אני מתעלה במשחקים גדולים, כל הקבוצה לגמרי שם העונה. זה מקל גם עליי. אמבפה? המהירות שלו בלתי ניתנת לעצירה, אי אפשר לעצור אותו לבד, אבל אפשר לשמור עליו כקבוצה. הוא רק חלק ממכלול, יש הרבה אחרים שצריך להיזהר מהם".

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
אצטדיון: פארק דה פראנס, פריז

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את השתתפותן בליגת האלופות גם בעונה הבאה, בלי קשר לזהות הזוכה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully