וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כמובן שאני מאמין, ניצחנו שם פעמיים"

6.5.2024 / 14:20

מכבי תל אביב יצאה למשחק החמישי בסדרה מול פנאתינייקוס, המאמן הודה ב"תחושת פספוס" מההפסד האחרון אבל הבהיר: "התבגרנו, אנחנו קבוצה שלא נשברת". על בולדווין: "נחכה לעוד בדיקה". בראון טען כי "אין מה להפסיד" וסימן מפתח

אהרל'ה ויסברג, שליח וואלה ספורט לאתונה, מדווח לקראת המשחק המכריע של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס/אהרל'ה ויסברג

מכבי תל אביב תתארח מחר (שלישי, 21:15) באואקה באתונה אצל פנאתינייקוס במשחק החמישי והמכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג. במצב של 2:2 תנסה האלופה הישראלית להפוך לקבוצה הראשונה בתולדות המפעל שמנצחת את משחק מספר 5 ללא יתרון הביתיות, אחרי 19 הפסדים לקבוצות החוץ עד היום.

הצהובים ערכו בשעות הצהריים את האימון המסכם ביד אליהו, ולאחר מכן יצאו לשדה התעופה בדרך לאתונה. מחר הם יערכו אימון קליעות באואקה. במכבי תל אביב העדיפו להמשיך עם הנוהג שלהם מהשנתיים האחרונות, לפיו הם לא עורכים את האימון המסכם באולם היריבה.

ווייד בולדווין לא ישחק מחר, אחרי שנפצע בפעם השנייה בשריר הירך האחורי, במשחק מספר 4. בשלב הזה הצהובים לא הודיעו על מועד חזרה מוערך שלו. גורמים במועדון סיפרו שהכוכב האמריקאי ייעדר כנראה כמה שבועות, כך שהוא לא אמור לשחק גם בחצי גמר גביע המדינה נגד עירוני קרית אתא ביום שישי הקרוב.

למרות חסרונו של בולדווין והעובדה שהמשחק ייערך במגרש חוץ רותח, הצהובים אופטימיים ומאמינים שניתן לחולל הפתעה גדולה במשחק. במכבי תל אביב מסבירים שמלבד מחצית אחת במשחק השני, הם היו עדיפים על פנאתינייקוס או לכל הפחות שווים לה לאורך כל הסדרה, ושאם המגמה לא תשתנה, הם יוכלו להיות לנצח.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
לא איבד אמונה. עודד קטש/GettyImages

"אחרי שבדקנו וראינו וחתכנו את משחק מספר 4, התחושה היא של קצת פספוס", הודה עודד קטש. "הם עשו הרבה נקודות בסופי שעון. חלק מהדברים היינו יכולים למנוע וחלק פחות. נתנו לעצמנו סיכוי, נרצה לעשות את זה גם במשחק 5. תהיה אווירה אחרת, זה לא קרה מעולם, אבל אנחנו רוצים לתת לעצמנו סיכוי לעשות את זה".

המאמן המשיך: "כמובן שאני מאמין, חייבים להאמין. ניצחנו שם פעמיים, גם בפלייאוף וגם בעונה הסדירה, נרצה לעשות את זה שוב. כמובן שהיינו רוצים את כולם כשירים. נחכה לעוד בדיקה של ווייד כדי לראות אם זה בכלל אפשרי, אנחנו רוצים להאמין. אנחנו מספיק שנים ביורוליג ויש סיבה שמשחקי 5 הולכים עם הקבוצות הביתיות, בטח עם האווירה שתהיה שם. נצטרך להישאר ביחד ולהישאר גאים במה שאנחנו עושים, לעלות עם ביטחון ולשחק את הכדורסל שלנו".

קטש הוסיף: "כמובן שהתבגרנו, יש שחקנים שהניסיון של שנה שעברה יכול לעזור להם. בשני המשחקים הראשונים חזרנו מפיגור, מה שאנחנו לוקחים משם זה שאנחנו קבוצה שלא נשברת ומאמינה בעצמה.
בכל משחק יש לחץ מסוים, יש התרגשות, צריך לתעל את זה למקומות הנכונים. יש פה שחקנים שעברו דבר או שניים, תהיה אווירה מטורפת ונרצה ליהנות ממנה".

עוד בוואלה!

"מכבי ת"א אגוז קשה לפיצוח, אבל מתקשה לעצור את נאן וסלוקאס"

לכתבה המלאה
לורנזו בראון, מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
"נשאיר הכל על המגרש". לורנזו בראון/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

לורנזו בראון אמר: "ההכנה היא די אותו הדבר, הסתכלנו על הווידאו ובהתקפות שלהם די איבדנו ריכוז בשניות האחרונות של כל מהלך. 15 שניות היינו די טובים, אבל אחרי זה, הריבאונדים והכדורים התועים היו שלהם. אם נשלוט בזה, המשחק יהיה שלנו".

הרכז הרחיב לגבי המפתחות לניצחון: "אנחנו צריכים להישאר בפוקוס, לשים דגש על השחקנים המובילים שלהם. עשינו עבודה טובה על קנדריק נאן במשחק הראשון ובשני, להאט אותו תהיה משימה גדולה בשבילנו. זה יהיה המפתח של המשחק, לעצור גם את מתיאס לסור, הוא מפלצת בתוך הצבע, גם יהיה חשוב מאוד".

בראון סיכם: "אין לנו מה להפסיד, נשאיר הכל על המגרש, נשמור כל התקפה שלהם, נשלוט בריבאונד ונרוץ את המגרש כמו שאנחנו רוצים ואוהבים לעשות. ווייד הוא שחקן חשוב בקבוצה הזאת, הוא קולע, מנהיג ונותן הרבה דברים לקבוצה הזאת וכולם יצטרכו להרים את הרמה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully